Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laver du webshops? Jeg vil gerne se dine referencer!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 07:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal have lavet en webshop i en standardløsning, og med det mener jeg i Wordpress, Magento, Prestashop, Shopify eller lignende, dog skræddersyet til behovet. 

Jeg vil gerne se referencer på webshops til de af jer der laver disse og har en god portion erfaring med det. Så skal jeg nok komme tilbage med mere info hvis jeg kan lide det jeg ser. 

Webshoppen bør være/indeholde:

1. Hurtig.
  2. Enkel og overskueligt opbygget.
  3. Nem og forståelig vej fra valg til køb af produkt(er).
  4. Opsalgsmuligheder.
  5. Visuel indbydende/flot design.
  6. Moderne.
  7. Rent / minimalistisk / luftigt.
  8. Brugervenlig.
  9. Funktionel.
  10. Nemt fra interessen af kunden skabes til produktet er betalt; det skal være en oplevelse (men uden bling bling og diverse forstyrrende elementer af nogen slags.
  11. "Eco/organic" / god karma style.
  12. Responsive design
  13. Eventuelt overførbar til app på sigt.
  14. Nem at navigere rundt i. 
  15. Have en god feel. 
Jeg er ude efter et firma der kan levere et produkt som ingen løse ender har og som fra starten af indvilliger i, at følge produktet til døren uden at kræve flere penge end det aftalte. Jeg har ikke de samme øjne som du/i vil have og kan ikke se bag alle de ting der eventuelt opstår i forbindelse med at lave webshoppen, men som ikke er defineret ned i de mindste detaljer, hvilket jeg forestiller mig er umuligt.
Men indtil videre vil jeg som nævnt gerne se referencer, så hvis i vil smide links enten herinde eller PM mig, vil jeg sætte pris på det.
På forhånd tak.
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 07:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nordentoft

Jeg har læst det du lister som dine punkter og succeskriterier for opsætning af din nye webshop.

Uden at gå i nærmere tekniske detaljer kan rigtig mange af dine punkter godt blive en prøvelse i de opensource-systemer du omtaler.
Særligt pkt. 1, 2, 3, 9 & 10 finder du, i min optik, ikke ud af boksen i de shopløsninger du fremhæver.

Til gengæld synes jeg du skal tage et kig på Shoporama.dk - en platform der i grove træk leverer alle de ting du nævner, og så i øvrigt en lang række fede features udover det du kender fra en 'standardshop'.

Jeg har hjulpet rigtig mange shops igang de sidste 3-4 år, på næsten alle shopplatforme, og her slår ShopOrama mig som værende et par lysår foran de andre platforme. Du har fuld frihed på designfronten.

Du kan også læse et dugfrisk indlæg af Emil Blücher om valg af webshopsystem. Det tror jeg er tid givet godt ud.

For god ordens skyld vinder jeg ingenting ved at fremhæve Shoporama :) Det er bare for godt til at jeg kan lade være.

mvh
Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 07:54 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)