Håber tråden her er placeret rigtigt, havde lidt mine tvivl så i råber bare højt hvis den skal flyttes.
Sidder med næste projekt på min kamera side, der bliver en "Fotograf" sektion. Dvs en samlet liste med fotografer, så folk nemt kan kontakte dem til bryllup osv.
Lige i starten vil det blive en "simpel" liste med X information, som der vil blive udvidet samt evt tilføjet på efter hvad input både læsere samt fotografer kommer med. Det kunne fx være:
Så er du selv en fotograf eller har kenskab til nogle der kunne have interresse i at få lidt reklame hører jeg meget gerne fra jer, evt pm eller gennem min kontakt på hjemmesiden.
Og på nuværende tidspunkt er der ikke så meget mere i det, end en liste med basis information på fotograferne, så folk selv kan kontakte dem. En "Fotograf" side på mit site, hvor det i starten nok bare bliver opdelt i Sjælland, Fyn osv.
Med tiden vil jeg da nok se på at tilføje et lille galleri til hver, direkte mail kontakt eller lign, men dette kræver lidt mere arbejde.