Hej Amino! Jeg søger som sagt en partner der kunne være frisk på at starte en ny virksomhed op. Websiden kommer til at henvende sig til gymnasieelever. Idéen går ud på at lave en hjemmesiden der samler alle de gode kilder til de unge, som de så kan bruge i deres opgave. Vi kommer ikke til at tage noget fra nogle andre men kunne sende dem videre til sider som b.dk, dr.dk eller andre sider med indhold som kan bruges til alle mulige opgaver. Jeg søger en programmør og/eller designer som kunne være frisk på at opstarte noget nyt. Det ville være et plus hvis: - Personen boede på sjælland helst, så der var mulighed for at mødes - Personen har prøvet at opstarte virksomhed før og ved nogenlunde hvordan de fleste ting fungere mht. opstart. - Personen siger sin mening og kommer med idéer til forandring eller forbedringer Det jeg godt kan: - At have med tal og gør og derfor ville jeg gerne stå for regnskab - Har en meget lille forståelse for html, css og lidt rigtig programmering - Har en en god idé om hvordan tingene skal fungere - Har masser af energi, da jeg er ved at afslutte gymnasiet og glæder mig til at komme igang med noget andet Hvis det lyder fedt eller du har nogle spørgsmål og undre dig over nogle ting så smid mig en mail på hemsen95@live.dk, eller skrive nedenunder her. Mvh Marcus Hemmingsen |
Glemte lige at skrive at jeg har lavet en mini-forretningplan og en skitse af en evt hjemmeside. (bare et lille billed af hvordan jeg forstiller mig det kunne se ud)