Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et muligt samarbejde - www.onlinelommeregner.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg driver i dag www.onlinelommeregner.dk og ville kort gøre opmærksom på vores side hvis der nogle her på Amino der fandt den interessant i henhold til at de ville linke til den via deres hjemmeside - altså at den kunne give en værdi for de brugere i måtte have på jeres side. VI tilbyder selvfølgelig den samme mulighed men det skal have en værdi for begge sider i henhold til målgruppen.

I er meget velkomne til at skrive en PM eller bare stille spørgsmål her i tråden.

Jeg ser frem til at muligt samarbejde.

De bedste hilsener - Martin Friis

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen inden for skole, matematik m.m. der kunne være interesseret?

//Martin Friis

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hej Martin.

 

Nu siger jeg lige hvad jeg tænker når jeg læser dit indlæg.

Det du basalt set ber om er om folk vil linke fra deres hjemmeside til din. I virkeligheden har du en simpel side med et lommeregner script og så en side fyldt med reklamer. Hvorfor skulle folk bruge tid på at opsætte et link til din side ? Hvilken værdi vil det give dem ? jeg kan se det giver dig noget værdi.

I det hele taget så er din side faktisk 100% ubruglig, hvis man altså ikke lige har en lommeregner på sit skrivebord (både det fysiske og det på pcen) eller sin smartphone.

Du må meget undskylde jeg siger tingene direkte, min din side er crap :-) Og det udsagn står helt for min egen holdning.

men held og lykke med den og god weekend herfra :-)

 

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Friis Guldborg:
I er meget velkomne til at skrive en PM

Har hermed sendt dig en PM :-)

/Sarah

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må altså give Frank ret. Siden har jo stort set ingen værdi som den er nu, en lommeregner (taget fra en anden side) og en formelsamling taget direkte fra Skolestyrelsens hjemmeside er jo ikke meget indhold.

Gentænkt siden, hvad skal du tilbyde som ingen andre kan (eller gør noget som andre kan bare bedre), ellers vil du ikke komme langt med den side.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Tak for dit input - ja, det må stå for din egen regning :) men siden fungere rigtig godt og giver god værdi for de mere en 200 brugere vi har på daglig basis har forbi siden og det er vel det der er vigtigst - at den skaber værdi for dem.

Hej Jakob,

Også tak for dit input - vi kigger pt. på et re-design så det bliver en bedre grænseflade, men vi få en del tilbagemeldinger fra brugerne af hjemmesiden at de er glade for den.

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)