Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engross

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Fra  Bareksperten.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er

Jeg står i en situation hvor jeg gerne vil finde en leverandør af barudstyr, og ville høre om der var nogle herinde som kendte, eller selv solgte barudstyr engros, da jeg gerne vil starte en webshop med barudstyr.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak :D

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med barudstyr? Er det flaskekølere, glas, opvaskemaskiner, stole, blendere, cocktailbøger - eller bare lidt af det hele?

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Fra  Bareksperten.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er, barskeer, Boston shaker, mixerglas, Cocktailshaker, citruspresser, isske, dispenser, speedracks, beholdere til juice, flairflasker, skænkepropper, osv osv.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Fra  Dansk Eventservice Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Nikolaj

Det kan være, at vi kan være dig behjælpelige, i hvert fald i en opstartsfase. Vi importere selv barudstyr engros, blandt andet til vores egen webshop og bartenderudlejning. Du er velkommen til at sende en privat besked eller mail.

Mvh Jeppe

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis man går efter brugt barudstyr, så vil jeg blot henlede på muligheden for konkurssalg.

Der er jo desværre rigtig mange i restaurationsbranchen, som går konkurs. Hvis du i nærområdet er bekendt med nogle, kan du jo overveje at tage fat i kurator og høre om mulighederne for et billigt køb. Hvem der er kurator, kan du få oplyst i Skifteretten - Hvilken Skifteret, som er relevant, kan du finde på www.domstol.dk. I øvrigt gælder dette tip også mange andre brancher. I restaurationsbranchen er der nok mange, som driver virksomheden fra lejede lokaler, og de skal jo ofte tømmes hurtigt af kurator, så der skulle være muligheder. Dog bemærkes, at fast inventar såsom bardisk osv. evt. jf. lejekontrakten bliver udlejers ejendom.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)