Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af kontormøbler - Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en helt masse skriveborde, kontorstole, osv stående som ikke blive brugt på nuværende tidspunkt.
Det fik mig til at tænke lidt, over hvordan det kunne tjene lidt penge til mig.

Derfor ønsker jeg lidt feedback på en ny lille ide.
Jeg ved det findes noget ligende i forvejen, men min ide, er ret udlejning, med betaling på månedlig basis.

Jeg ønsker at leje disse møbler ud til iværksætter eller ande godtfolk som ønsker kontor møbler men ikke ønsker at begynde at købe.
Ideen går lidt ud på at ex. leje et hæve/sænkebord ud fra 150 kr månedligt, med 3 måneders opsigelse, og for 99 i engangsbeløb vil man få det leveret og hentet igen.

Er det noget som i vil benytte jer af, eller har haft lyst til at benytte i en opstartsfase?

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer, og så må i have en forrygende dag i solen i morgen (: 

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille tanke jeg hurtigt fik: Måske hvis du udlejer, hvor den første og måske den anden måned var gratis, så de kunne få en opstart og derefter leje dem.

Og for ikke at blive snydt efter den første eller anden måned kunne du lave en form for bindende kontrakt, hvor du sikrer dig en enkelt måneds udlejning.

Dog stadig så de kan nå at starte op.

Men god fornøjelse med projektet herfra :)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for imput og feedback.
Glæder mig til at høre fra andre også (:

Ved ikke om jeg har tid til at lave sådan en virksomhed, men jeg har bare så mange underlige ideer jeg ønsker at lufte engang i mellem

 

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide - så længe du ikke bliver kvalt i transport omkostninger og dårlige betalere.

Sørg for at der betales forud, evt for et kvartal af gangen, så kan du skabe en flok cash cows, vi er som kunder rigtigt dårlig til at opsige et abb, tænk bare på hvordan der pludselig er dukket en masse opbevaringstilbud op - de kan kun eksistere fordi vi ikke tager os sammen til at få dem opsagt og finde en mere permanent løsning.

Held og lykke :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)