Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det rigtigt at Simon Mørch omsatte for millioner af kroner ved at sælge en ansigtsmaske?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hørte engang at Simon har omsat for flere millioner på en måned af en ansigtsmaske, nogen som ved om dette er sandt? Og hvordan gør man det? 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:14

Hvis det er tilfældet så finder man et andet produkt. Der kan da ikke være behov for flere hvis de på en måned har solgt så mange så har de nok solgt endnu flere på de øvrige måneder.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:18

Kan ikke se noget på google om det, men han givet råd om hvordan du bruger marketing kampagner her http://www.amino.dk/blogs/simon_moerch/archive/2010/08/18/s-229-dan-bliver-du-en-st-230-rk-affiliate.aspx

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:37

Jeg hørte samtidigt at man ikke betalte for sine varer online, men brugte faktura. Hvordan kan jeg gøre dette på mine produkter?

Håber i kan hjælpe!

Tak!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:55

Det lyder meget mærkeligt, at en dansk webshop skulle bruge faktura.

Dette var meget udbredt i Sverige indtil for få år siden. Derovre var al fjernhandel/postordre i mange år per faktura, men den tradition har vi ikke haft i Danmark i mange år.

Du hører meget - hvad med at spørge vedkommende direkte? Vi andre kan jo ikke vide det bedre end dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)