Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil i give min website ris/ros ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med-aminoer

jeg kvittede jobbet og begyndte som selvstændig, og har i den forbindelse lavet en hjemmeside som jeg gerne vil have noget kritik af også den konstruktive :)

den er holdt simpelt, det passer til siden synes jeg og fordi jeg ikke er en haj til det og kan jeg gøre det gratis selv gør jeg det (brugte webeditor hos One) siden er 95% færdig mangler noget korrektur og måske et billede 1-2 steder men meget tæt på slutresultatet.

i kan se den her www.squish.dk

vh Jacob Dalgaard

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:26

Tillykke med "biksen" :-)

Når stavekontrollen er overstået, så se om ikke du kan få sat teksterne op så de ikke er centreret, det er ikke så smukt at se på - synes jeg. På forsiden måske OK, men alle de andre sider; nope.

Og hvis du "kun" er dig selv, uden ansatte, så drop "om os" "os" "vi" og skriv dit firmanavn eller dit eget navn. Folk vil rigtig gerne vide hvem det er de lukker ind. Er der flere end dig, så få dem med på hjemmesiden med navn og billede.

Ellers er det en nydelig, overskuelig side, uden alt for meget forstyrrende tigel-tangel.

Pøj pøj med det....

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:39

Har skrevet privat :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07

ja giver dig ret i det nok lyder bedre end at bruge os, men tænkte bare det andet kom til og lyde lidt useriøst måske ? jeg vil lige prøve og lave et udsnit og skifte os, vi osv ud med mig i stedet for.

tak for feedback

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:14

Jacob Dalgaard:

ja giver dig ret i det nok lyder bedre end at bruge os, men tænkte bare det andet kom til og lyde lidt useriøst måske ? jeg vil lige prøve og lave et udsnit og skifte os, vi osv ud med mig i stedet for.

tak for feedback

Sandhed er ikke, og vil aldrig være useriøst.

I stedet for "Om os", så brug "Firmaprofil" - det er bredt dækkende, og der kan tilføjes flere medarbejder efterhånden som du naturligvis udvider staben ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det var faktisk et godt forslag fordi jeg håber jo på og kunne vokse med en mand inden på et tidspunkt og der synes jeg så at jeg formen måske ikke er så god. men den kan jeg jo selvfølgelig ændre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)