Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung lærenem mand søger læreplads som Data teknikker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hedder Mikkel Holmbach, er 22 år gammel og kommer fra Roskilde.
Jeg har tidligere studeret til data teknikker men er det desværre nået til et sted hvor jeg ikke kan komme videre uden en læreplads, hvilket ikke er lige nemt(Jeg afsluttede I slutningen af oktober 2012 med karakteren 12, og har siden da været på jagt, uden held)
Før jeg begyndte, at læse til Datateknikker læste jeg til Web integratorer så har en bred erfaring

Om elevpladsen ligger i Roskilde, Århus, USA eller Kina for den sags skyld er jeg villig til at flytte der til hvis lærepladsen er noget for mig.

Jeg er p.t. ansat hos Point som support konsulent, tidligere har jeg været ansat hos Stofa, Viasat og 3 som teknisk supporter.

Jeg er 

● For mig er udvikling, det at lære nye ting, samt mennesker at kende, en vigtig ting.
● Jeg er dygtig, og engagerer mig 110 % i mit arbejde.
● Jeg er vant til at have mange mennesker omkring mig, og at være i et hektisk arbejdsmiljø
● Holder altid mine aftaler, og er god med mennesker
● Serviceminded
● Stort kenskab inden for IT
● Har stor erfaring med support med alt fra iPhone til Server
● Dygtig til at yde support

Håber det vil få jeres interesse .

Hvis I vil vide mere, er I velkomne til at kontakte mig på mail:  Holmbach@gmail.com

Med venlig hilsen

Mikkel Holmbach

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:50

Det første og vigtigste spørgsmål ... hvad koster det?

Hvad kan en data-teknikker? Kan du passe servere? Kan du udvikle? Kan du lave kaffe? etc? :)

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:40

Hej, undskyld det sene svar.

Nu kopirer jeg direkte fra UG.dk 

En datatekniker vedligeholder og reparerer dataanlæg. Det kan fx være en mindre virksomheds netværk, eller det kan være en banks centrale anlæg. Når systemet ikke virker, finder datateknikeren fejlen og retter den "

http://www.ug.dk/job/dataitogteleteknik/itadmsupport/datatekniker.aspx#fold3 Har linket til alt der er at vide om det i følge staten.

Og Kaffe, er jeg den helt store mester i, servere kan den kan jeg også;)

Jeg har før hen læst til web integratorer, så har lidt styr på C# dog ikke min spis kompentangse, det er nok mere netværk og den dur.
Skriver gerne en mere uddybende mail/pm hvis det ønskes :)

Mvh
Mikkel  

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:37

Hej Mikkel

Mikkel:
Hej, undskyld det sene svar.

Det går nu nok ... men du glemte at svare :) Hvad koster det? Hvor meget skal virksomheden betale om måneden?

Og hvad kan _du_ ... jeg er ligeglad med hvad ug.dk skriver på sin hjemmeside, hvad har du arbejdet med dels i skolen dels irl? Hvilke systemer kan jeg forvente du har styr på og hvad forventer du at lære?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)