I går morges skete det. Amino blev "defekt" Hovedmenuen vises ikke længere korrekt; menupunkter splatter rundt forkerte steder på skærmen, kan ikke vælges, eller forsvinder når man klikker på dem - uden anden reaktion fra siden. At finde herind har været lidt af et gætværk. Prøv at se hoslagte screenshot. Der er prøvet med både explorer 9 & 10. Ryddet op i filer, opdateret hvad opdateret kunne, genstartet. Cleare cache etc. etc. Intet hjælper. Hvad sker der ?
mystisk - her kl 10:50 og frem har det set helt normalt ud i alle fald- og jeg har lige checket i IE også
Jeg er spændt på om der er andre der som dig heller ikke har observeret problemer. Det er vildt mystisk, jeg har ingen problemer på andre sider overhovedet, men derfor kan fejlen sikkert stadig godt ligge hos mig - selvom det skulle være noget af et tilfælde at fejlen viser sig på samme måde på 2 forskellige maskiner, med forskelligt operativsystem og browser. Medmindre min firewall lige pludselig skulle være begyndt at frafiltrere "noget" fra Amino... hmmmn... strange. Det ville hjælpe mig meget hvis flere kommenterer med deres erfaringer pft.
Til orientering, så har vi ikke haft release på Amino den seneste uges tid.
Men vil selvfølgelig gerne vide, hvis nogen kan pejle sig ind på, at fejlen skulle ligge hos os, så vi kan få det ordnet. Eller hvis andre har samme problem.
det er underligt hvis du stadigt har det - jeg kommer ind med IE 10 og 11 fra to forskellige maskiner og ser alt ok (og ok fra chrome og firefox også) Har du problemet nu også, så tror jeg du skal finde det internet, selvom det jo er mystisk når du har tømt cash. Har du genstartet?
Ellers kunne man måske frygte et grafikkort problem? men det skulle jo ramme andet end Amino