Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sublimation af T-shirts?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!

For at tage den helt fra scratch, så er vi et nyt opstartet "tøj-mærke", vi har styr på design - eller rettere skabeloner af designs til vore t-shirts.

Vi fokusere dog og vil helst lancerer "full-print" designs (Lidt ala Pray for Paris) Jeg fik at vide at dette blev lavet med en speciel sublimations proces eller med en Dye-sublimation printer.

Jeg har dog personligt haft mange problemer med at finde en leverandør eller et firma der kan producere dette for os. Både i Danmark og resten af verden (Jeg tror ikke jeg bruger de rigtige søgeord) 

Derfor er mit spørgsmål til jer; Er der nogen af jer, der har kendskab eller har hørt om et evt. firma der kan producere dette (eller bare kender en cirka pris for et design), da vi ikke har mulighed for at producere det selv på det stadie og med de kontakter vi har nu. 

I er velkommen til at skrive privat i min indbakke, ellers så fyr op for en debat! 

Takker på forhånd. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12872
Skrevet kl. 20:18

Kelicious:
Jeg har dog personligt haft mange problemer med at finde en leverandør eller et firma der kan producere dette for os

Ha du må dæleme være dårlig til at Google ;-)    Prøv med Dye-Sublimation kombineret med  Textile  eller fabric alternativt  dye-sub fabric prints

http://www.bagsoflove.co.uk/products/fabric-printing.aspx

http://primarycolor.com/dye-sublimation/

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:29

Mange tak!

- Jeg tror at min fejl har været at jeg også vil have samme firma til at lave t-shirten samtidig, her laver de jo bare stoffet til én. Men mange tak for hjælpen, det har stof til eftertanke!  

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 05:00

fashion_time_rwp@yahoo.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)