Vi søger gode og pålidelige agenter til produktion af tøj - helst indenfor EU. Vi laver tøj til kvinder i mange kvaliteter i str. XS-XL - og skal have vores første kollektion ud AW15. Vi laver arbejdstegninger med målskemaer. I skal selv lave mønstre. Vi forventer at kunne få en prototype, (evt. fit sample), sales sample, production sample og shippingsample. Det er vigtigt for os at: - I har en bred vifte af forbindelser og netværk, da vores materialevalg varierer meget. - At I og jeres samarbejdspartnere kan levere til tiden uanset kvantitet. - At kvaliteten og finish er 100% i orden HVER GANG. - At i kan levere mindre kvantiteter. - At i er fleksible og pålidelige. - At i arbejder eller før har arbejdet med brands vi har kendskab til. - At vi har muligheden for at se arbejde fra de fabrikker i samarbejder med, så vi kan se deres kvalitet/finish m.m. Hvis der er nogen, der kan levere dette, må i meget gerne kontakte mig pr. mail. christina-bogkjar@hotmail.com |
Hej Christina,
Jeg arbejder som senior konsulent i LIPA Sourcing der til daglig hjælper Danske virksomheder med deres produktion i Kina.
Vi har blandt andet hjulpet designer Asger Juel Larsen til hans CPH Fashion week kollektion og mange andre.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke kvantiter det drejer sig om, nu skriver i "mindre kvantiter" men det er jo en temmelig relativ beskrivelse.
Hvis Kina skulle være aktuelt er det nødvendigt for mig at vide ca. hvad "mindre kvantiter" er for jer:-).
Vi håber at kunne hjælpe jer!
Mvh.
Philip