Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til realisering af logbog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg håber I ville hjælpe en newbie iværksætter.
Jeg har et brændende ønske om at få udgivet en træningslogbog i bogform.
Er der nogen som har haft erfaringer med at få udgivet noget udenom et forlag?
Ved I hvordan det kan gøres, hvor det gøres og hvor meget det kommer til at koste?
Jeg har planlagt hele designet af denne logbog. Nu skal jeg bare have det realiseret på en eller anden måde.

På forhånd tak

-Benoni

Ps. Jeg beklager hvis jeg ikke er inde under det rigtige emne, men jeg er stadig lidt ny herinde. 

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Fluffybrains.com Skrevet kl. 00:45

Hej Benoni

Jeg vil gerne starte med at slå fast, at jeg ikke selv har haft tideligere erfaring med selvudgivelse, men at jeg dog har kigget lidt på det før. Der er en del steder på nettet, hvor de tilbyder selvudgivelse, men et af de steder som er sprunget mig i øjnene er BoD, som tilbyder tre forskellige løsninger, og som ligeledes har en priskalkulator; du kan finde linket her: http://www.bod.dk/priskalkulation-dk.html Men som sagt, så er der mange forskellige steder, og det er vigtigt, at du ikke bare tager det første og det bedste, så derfor skal du have undersøgt det til bunds! 

Jeg ved ikke hvor mange henvendelser du vil få i denne tråd, men du kan altid oprette en ligene debat på: http://www.fyldepennen.dk/debat/, som netop er for forfattere, og hvor der - så vidt jeg kan se - er en del, der har selvudgivet. Selv om hovedparten nok har selvudgivet som e-bog, skal der nok befinde sig nogen iblandt, der har erfaringer og inputs, som er værd at tage med sig.

Jeg håber, du kan bruge mit beskedne indput. Du må hvert fald have held og lykke med det.

Med venlig hilsen.

Mike

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40

Hej Mike

Mange tak for dit svar!

Jeg ville straks undersøge det nærmere.

Mvh. Benoni

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)