Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke uploade produkt billeder i WordPress?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hørt!! Det var lige 30 timer og et template i skraldespanden! Men så blev man da det klogere :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der så nogle der kan anbefale et fedt prestashop template, som bare spiller? Og som i ved bliver opdateret når den nye version af prestashop kommer om 10 dage :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jesper Schlosser:
Hørt!! Det var lige 30 timer og et template i skraldespanden! Men så blev man da det klogere :)

Hyppigste årsag til upload fejler, uanset cms-system, er forkerte rettigheder på upload-kataloget eller forkert sti til tmp-katelog.

Men det er selvfølgelig nemmest at give cms-systemet skylden.Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du vel kontaktet din hostingudbyder og hørt om de kan give en forklaring på problemet?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde præcis samme problem med Wordpress efter opgradering til version 3.9.

Jeg faldt over denne tråd i jagten på løsninger. Da jeg nu har fået løst mit problem, kan jeg lige så godt tilføje den her, hvis nogen senere får samme problem, uanset tråden er nogle måneder gammel.

Jeg kontaktede i123.dk om samme problem, med http error, når jeg forsøger at uploade jpg billeder på 3-4 Mb.

Tilbagemeldingen var at serveren muligvis løber tør for hukommelse når den skal håndtere store billeder (2828*2828). Detkan selvfølgelig løses ved at uploade mindre billeder, men supporten anviste også, at jeg kunne hæve memory_limit for webhotellet fra 64 Mb til 128 Mb i indstillingerne.

Det løste problemet fuldstændig. Mikke havde altså fat i den lange ende med at kontakte hosting leverandøren. i123.dk leverede løsningen på under en time.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er lidt nysgerrig på årsagen til, at man skulle ønske at uploade billeder på 3-4 MB til sit website. Er der en kosmetisk grund til at billederne skal være så store, eller er det fordi man ønsker at uploade dem direkte fra et kamera uden billedbehandling?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

for mit eget vedkommende har jeg ingen fornuftig begrundelse. Store billeder er relevante til baggrunde, men man kunne sagtens skalere dem mere ned, og optimere komprimeringen inden upload.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)