Jeg fik tidligere i dag en herinde fra til at hjælpe mig med et problem vi havde med fejl meddelelser på vores side.
Det gik slet ikke efter planen og vi forsøger nu blot at gendanne siden efter det gik galt. Jeg er ikke ekspert og har seriøst brug for en der er ekspert i dette område - som samtidig kan hjælpe i aften.
Problemet er lige nu at vores side er helt ude og skide. (www.ditur.dk)
Angiveligt er det fordi vores theme ikke dur med den nye version af woocommerence så lige pt. leder vi efter en der kan installere en ældre version så vores side kan komme op og kører som før (han lavede ikke back up inden han opdaterede woocommerce)
Har du erfaring og er relativ prof så kontakt mig meget gerne enten her eller på dissing48@hotmail.com
Angiveligt er det fordi vores theme ikke dur med den nye version af woocommerence så lige pt. leder vi efter en der kan installere en ældre version så vores side kan komme op og kører som før (han lavede ikke back up inden han opdaterede woocommerce)
Hej Mikkel.
Det ser ud til at din theme er for magento: The 8theme studio's develops magento themes and magento templates for online stores.
Den nye opdatering i woocommerce er så omfattende, at det kræver en theme for woocommerce, jeg tror det er problemet.