Hej Aminoer, Jeg søger en grafiker der kan hjælpe mig med 10 - 12 billeder. 6 billeder i målene 370*159px (produktbillede skal fylde ca. halvdelen og placeres i højreside) 4-6 billeder i målene 1230*448px (produktbillede skal fylde ca. halvdelen og placeres i venstre side) alle i høj opløsning. Det der helt enkelt skal gøre er at indsætte produktbillede og tillægge en skygge eller en anden effekt. Håber der sidder en amino derude der har styr på Photoshop eller måske en amino kan anbefale en? Jeg har eksempler på hvad det går ud på men vil helst ikke dele det her i tråden - Du må gerne sende en PB hvis du kan hjælp :) God dag til jer derude! Mvh Chris W Nielsen Ofidan.dk |
Grafiker søges til billedredigering
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)