Hejsa Sidder og arbejder på en blog/hjemmeside der skal skrive omkring nyheder og vejledning inden for et bestemt emne, præcis lige som min nuværende www.kameravalg.dk. Har så snakket med et site/forum der gerne vil have at jeg levere nyheder til dem, eftersom at de ikke selv har tid/personer til dette. Min tanke var derfor at jeg opretter nyhederne på min egen side (Wordpress), og der så automatisk dukker en indlæg frem på deres side + forum indlæg (Joomla). Tanken er selvfølgelig at de får nyheder til deres læsere uden arbejde, kontra at jeg får noget trafik min vej (Vil ikke selv have forum som de har). Dels er min tanke hvor besværligt dette bliver at lave, så det fungere ret automatisk, et plugin eller ren kodning ? Derudover har jeg selvfølgelig også tanken om jeg bliver straffet SEO mæssigt ved at indholdet kommer til at ligge to steder, kan man gøre noget her ? Håber det giver mening hvad jeg har lidt i tankerne, ellers endelig spørg. Mvh Henrik |
Det virker hvis til at jeg ville blive straffet en del SEO mæssigt, og så forsvinder ideen med den ekstra trafik kilde trods alt.