Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside i wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne igang med at lave min hjemmeside i wordpress, og vil høre nogen ved om det er muligt at lave på sin hjemmeside uden at den bliver lagt på nettet med det samme?? Jeg har godt nok et domænenavn, men tænker at det er bedst at vente med at lægge den på nettet, da der kommer til at gå cirka et halvt år inden jeg kan få produkter ind i min butik!

Hvad vil i anbefale når man gerne vil lave en hjemmeside med webshop og blog. Basic, pro eller VIP pakken??

Hilsen Mette_S

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du præcis med basic, pro eller VIP pakken ?

Hvis det er kan du altid benytte et "under contruktion" plugin eller lign. Læs evt denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/223716.aspx

Mange laver evt en lancerings skærm, hvor der står "Her åbner XXX om 2 måneder - Skriv dig op til vores nyhedsbrev nu og få 10% på første ordre når vi åbner" - Eller noget i den retning Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg synes bare jeg kunne læse mig frem til at der var en Basic, Pro og VIP pakke, det er under wordpress hjemmeside hosting. Men det er måske til når man lægger hjemmesiden ud på nettet?

Det var da værd at overveje, ellers kunne jeg måske bare starte med en blog også reklamere på siden for at der kommer webshop på?

Tak for svar.

 

Vh Mette_s

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem regner du med at hoste siden ved ? - Så vil det være noget nemmere at vurdere. 

Og du vil fint kunne starte en blog omkring emnet og få nogle læsere allerede, det havde jeg nok gjort især hvis der er så lang tid inden butikken kommer.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i flere instanser arbejdet med Wordpress lokalt på min pc, ved hjælp af WAMP.
Ideen med at arbejde lokalt er god, men opsætningen kan være tricky.

(EDIT: der er mange muligheder, men finten er at du skal lave en lokal server)

Indtil da, gør som andre i tråden foreslår og lav en hurtig blog(Kan sættes op i WP på ingen tid) og skab noget trafik.

God dag,

Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :


Når dit site er online, kan du lukke af for søgemaskinerne under indstillinger og læsning.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Onlinestrategi.dk ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Kontakt mig, så taler vi sammen om din forretning og den rette løsning til dine behov. 

Jeg bruger selv Wordpress til mine hjemmesider.. I forhold til webshop kan andre løsninger være rigtig spændende.

Giv et ring eller kald.

Så tager vi det der fra.

Mvh Sina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)