Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere brugervenlig / forbedret forside - Vil disse ideer fungere ? (Kom med input)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Besøgs tallene på min www.kameravalg.dk er så småt begyndt at stige, og er begyndt at kigge på hvor bruger / læse venlig den egentlig er.

Især min forside syntes jeg ikke fungere optimalt, egentlig primært pga at hver nyhed/test fylder utrolig meget. Når jeg laver et indlæg er det opstillet:

- Tekst

- Billed

- Read more

- Test

Har prøvet at lave en række forslag til hvordan jeg tænker at ændre det, og ellers hører jeg generelt meget gerne ideer.

Dette her er min nuværende forside, hvor at hver nyhed/test fylder utrolig meget selvom jeg har et "Læs mere" i bunden af hvert.

Dette her er så lige en hurtig paint tegning af hvordan jeg forestiller mig det, fungere det ikke bedre at kunne se flere nyheder på den mindre plads ? - Problemet ligger i at jeg ikke ved om dette er muligt at lave ?

Mit theme har mulighed for at indsætte sådan 3 "bokse" hvor man kan tilføje tekst + billeder, er det noget i syntes man skulle gøre brug af ? - Bare lige hurtigt tilføjet tekst + billeder for at vise ideen.

Ellers har jeg også denne mulighed med et banner hvor man lidt fortæller ultra kort hvad siden handler om, fungere det godt ? - Syntes selv det fungere bedre end de 3 bokse.

Hører meget gerne ideer og forslag til hvordan jeg gør min forside bedre, evt om i bedst kan li forslag 1,2,3 eller 4 ?

Takker på forhånd.

Mvh Henrik - Kameravalg.dk

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 18:17

Det kan godt lade sig gøre at ændre dit layout, så der vises flere nyheder på samme plads Det kræver bare lidt ændringer i themet, hvis du skal have hjælp ved du hvor du kan fange mig :)

Jeg vil mene i dit tilfælde, at tre bokse for oven og så mindre nyheder ville være en god løsning for dig.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 19:05

Martin Schadegg Rasch Jensen:

Det kan godt lade sig gøre at ændre dit layout, så der vises flere nyheder på samme plads Det kræver bare lidt ændringer i themet, hvis du skal have hjælp ved du hvor du kan fange mig :)

Jeg vil mene i dit tilfælde, at tre bokse for oven og så mindre nyheder ville være en god løsning for dig.

Havde også dig i tankerne hvis det blev aktuelt med lidt ændringer Yes Men takker for svaret, de 3 bokse får en stemme Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:31

Jeg kender ikke så meget til kamera-verdenen og har heller ikke læst samtlige af dine artikler, men håber du kan bruge mit input alligevel.

Jeg synes, at det er nogle gode layouteksempler, du har lavet. Jeg havde personligt valgt det layout, som passer  bedst til det indhold, du har på siden. Det kunne f.eks. være således:

Layout 1 - Hvis du har få men lange artikler, så synes jeg dette layout, er det oplagte, da det giver meget fokus på nyeste artikel.

Layout 2 - Hvis du har en del artikler, så synes jeg dette layout er bedst, da det giver fokus på flere artikler ad gangen.

I forlængelse af ovenstående så synes jeg også det spiller en rolle, hvor mange besøgende du har, og om det primært er nye besøgende eller tilbagevendende. Hvis det er nye besøgende, så er det måske godt at have fokus på mere end én artikel, da de måske får indtrykket af, at de ikke kan nøjes med at læse den ene artikel der er i fokus, men i stedet lige skal se de andre også.

Layout 3 og 4 - Jeg ville vælge en af disse layouts, hvis du har nogle særligt vigtige artikler, som du vil lægge fokus på, som f.eks. vigtige guides eller hvad ved jeg. De skal ikke bare være der for at se godt ud, synes jeg.

Med de tre bokse havde jeg nok valgt at lægge fokus på særligt vigtige artikler, og med en slider havde jeg nok valgt at vise nogle inspirerende billeder taget med kvalitets kameraer - men stadig link til artikler selvfølgelig.

Håber du kan bruge lidt af det trods min manglende viden inden for kameraverdenen :-)

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:16

Martin Laugesen:

Jeg kender ikke så meget til kamera-verdenen og har heller ikke læst samtlige af dine artikler, men håber du kan bruge mit input alligevel.

Jeg synes, at det er nogle gode layouteksempler, du har lavet. Jeg havde personligt valgt det layout, som passer  bedst til det indhold, du har på siden. Det kunne f.eks. være således:

Layout 1 - Hvis du har få men lange artikler, så synes jeg dette layout, er det oplagte, da det giver meget fokus på nyeste artikel.

Layout 2 - Hvis du har en del artikler, så synes jeg dette layout er bedst, da det giver fokus på flere artikler ad gangen.

I forlængelse af ovenstående så synes jeg også det spiller en rolle, hvor mange besøgende du har, og om det primært er nye besøgende eller tilbagevendende. Hvis det er nye besøgende, så er det måske godt at have fokus på mere end én artikel, da de måske får indtrykket af, at de ikke kan nøjes med at læse den ene artikel der er i fokus, men i stedet lige skal se de andre også.

Layout 3 og 4 - Jeg ville vælge en af disse layouts, hvis du har nogle særligt vigtige artikler, som du vil lægge fokus på, som f.eks. vigtige guides eller hvad ved jeg. De skal ikke bare være der for at se godt ud, synes jeg.

Med de tre bokse havde jeg nok valgt at lægge fokus på særligt vigtige artikler, og med en slider havde jeg nok valgt at vise nogle inspirerende billeder taget med kvalitets kameraer - men stadig link til artikler selvfølgelig.

Håber du kan bruge lidt af det trods min manglende viden inden for kameraverdenen :-)

Mange tak for det rigtig gode svar :) ....

Altså når alt kører skulle der gerne en nyhed op på siden mindst hver anden dag, dette kan være en længere artikel, nyhed omkring et tilbud eller bare nyt kamera.

Har vel en 1400+ besøg hver måned hvor jeg mener at pt er knap de 80% nye besøgende ....

Rigtig fine tanker bag hvert design, det vil jeg klart lige kigge nærmere på og vende oppe i hoved, mange tak Yes

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 17:57

Vist tråden til et par enkelte mere, og det ser ud til at folk syntes ret godt omkring nr.3 - Også med hensyn til fx at kunne linke pænt til undersider osv.

Vil dog rigtig gerne høre flere meninger herinde fra Smile

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 13:22

Ser lige om der sidder nogle friske herinde sådan en tidlig fredag eftermiddag der har lyst til at komme med lidt input Smile

- Go weekend Yes

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 18:36

Prøver lige at prøve mit held sådan en dejlig lørdag aften Smile

- Har bestemt mig for at nyhederne skal fylde mindre, det ligger fast så er der billed 2,3 og 4 tilbage, hvor de fleste indtil videre har syntes at de 3 små kasser/billeder i toppen virker bedst.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)