Hejsa Besøgs tallene på min www.kameravalg.dk er så småt begyndt at stige, og er begyndt at kigge på hvor bruger / læse venlig den egentlig er. Især min forside syntes jeg ikke fungere optimalt, egentlig primært pga at hver nyhed/test fylder utrolig meget. Når jeg laver et indlæg er det opstillet: - Tekst - Billed - Read more - Test Har prøvet at lave en række forslag til hvordan jeg tænker at ændre det, og ellers hører jeg generelt meget gerne ideer. Dette her er min nuværende forside, hvor at hver nyhed/test fylder utrolig meget selvom jeg har et "Læs mere" i bunden af hvert. Dette her er så lige en hurtig paint tegning af hvordan jeg forestiller mig det, fungere det ikke bedre at kunne se flere nyheder på den mindre plads ? - Problemet ligger i at jeg ikke ved om dette er muligt at lave ? Mit theme har mulighed for at indsætte sådan 3 "bokse" hvor man kan tilføje tekst + billeder, er det noget i syntes man skulle gøre brug af ? - Bare lige hurtigt tilføjet tekst + billeder for at vise ideen. Ellers har jeg også denne mulighed med et banner hvor man lidt fortæller ultra kort hvad siden handler om, fungere det godt ? - Syntes selv det fungere bedre end de 3 bokse. Hører meget gerne ideer og forslag til hvordan jeg gør min forside bedre, evt om i bedst kan li forslag 1,2,3 eller 4 ? Takker på forhånd. Mvh Henrik - Kameravalg.dk |
Det kan godt lade sig gøre at ændre dit layout, så der vises flere nyheder på samme plads Det kræver bare lidt ændringer i themet, hvis du skal have hjælp ved du hvor du kan fange mig :)
Jeg vil mene i dit tilfælde, at tre bokse for oven og så mindre nyheder ville være en god løsning for dig.