Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver Lyt og Læs bøger - søger distributør\salgsavenuer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leger i øjeblikket med nogle nye Lyt og Læs bøger i det klassiske format, med en CD... 24 sider, 175x185mm størrelse

Her er en rådemo af en af mine historier (der skal ændres et par ting endnu): http://www.youtube.com/watch?v=EHfPnb1CALo 

Hvis du har nogen interesse i sådanne bøger, så skriv endelig til mig. Jeg kan lave dem til engrospriser nedtil 10,00 pr. stk.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:36

Det var da et sjovt koncept... læse, kigge og lytte... tre "sanser" på en gang...

Den youtube film, hvad er målgruppen på den ?!... (altså alderen på de børn der skal se/læse/lytte den)

Jeg kunne godt måske have interesse i det... mest fordi jeg synes det er en spændende kombination...

Brian

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 16:35

Du har mail ... 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:41

Det ser fint ud. Når du engang får dem fremstillet, så kontakt mig.

Jimmy Mortensen

31 24 44 44

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 17:46

Ja, det bad du jo om pr. telefon.

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:24

Har du overvejet at lave en hjemmeside hvorpå du kunne vise dine historier? Du kunne eventuelt have teksten kørende i bunden af siden under illustrationerne - lidt i stil med karaoke. Det ville være alletiders læsetræning!

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:42

Jeg er dansklærer i indskolingen og kan godt bruge de bøger. Kan man skrue op og ned for hastigheden på indlæsningen?

Hilsen Hannah

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 13:07

Peter C:

Har du overvejet at lave en hjemmeside hvorpå du kunne vise dine historier? Du kunne eventuelt have teksten kørende i bunden af siden under illustrationerne - lidt i stil med karaoke. Det ville være alletiders læsetræning!

Ja, det har jeg, men tak for tippet.

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 13:08

Constellations:

Jeg er dansklærer i indskolingen og kan godt bruge de bøger. Kan man skrue op og ned for hastigheden på indlæsningen?

Hilsen Hannah

Nej, det kan man ikke. Lydsporet følger med på CD, så medmindre man har stereoanlæg med mulighed for at lave om på hastigheden af afspilningen, så nej... :) 

Fra København S
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:50
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)