Sidder lige nu og skummer af raseri, så for at få lettet sindet kommer det til at gå udover jer Jeg arbejder for et meget lille ejendomsselskab (køber, udvikler og sælger), hvor vi har/havde planlagt at købe et mindre hus i Nordsjælland. Der er allerede fundet en lejer til ejendommen, som har opsagt nuværende bolig og planlægger at flytte ind den 1. april. Banken godkender for ca. 1 mdr. siden lånet til ejendommen, hvilket vi også regnede med da vi kun skal låne 700.000kr. Nu dagen inden overtagelsen af ejendommen, ændrer banken så vilkårene for lånet dramatisk, som skal underskrives som et tillæg ellers Måske er vi bare for lille til banken eller jeg bare kikker forkert på det. Og ja jeg ved godt at ejendomsbranchen er udskældt, men vi har selv i de gode år holdt hovedet koldt og kun haft få og mindre ejendomme. |
Hej,
Jeg føler med dig. Der er altid nogen, der ødelægger det for andre. Ejendoms-branchen og spekulanter vil have det ekstremt svært de næste par år, men så bliver bankerne nok lidt mere modige igen.
Håber du trods alt får en god forretning ud af det.