Ris og ros til www.bookshare.dk
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Nick
Skrevet
04-03-2014 kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa allesammen!
Som sagt vil jeg meget gerne modtage feedback på min hjemmeside : www.bookshare.dk
Hjemmesiden er en handels portal med studiebøger og det der er lagt rigtig meget vægt på, er at det skal være enkelt, nemt og lige til.
Tak på forhånd!
Svar
Tilmeldt 28. Feb 14
Adam Touhou
Skrevet
05-03-2014 kl. 14:57
Svar
Hej.
Du burde gøre hjemmesiden gratis til at starte med. På den måde kan du få skabt noget trafik.
Du kunne muligvis også indføre noget "prissammenlignins statistik" på alle bøgerne :-) Lidt ligesom din konkurrent : www.pensum.dk
Hjemmesiden er ellers rigtig flot og jeg håber du kommer langt med dit projekt :-)
Svar
Tilmeldt 5. Mar 14
Planeten
Skrevet
05-03-2014 kl. 15:41
Svar
Hej Nick.
Jeg synes det er en super fin hjemmeside, er selv studerende og kunne godt finde på at bruge din service.
Nu kunne jeg se at der var en tidligere der havde kommenteret at du nok skulle gøre servicen gratis.
Det lader til at du har gjort det, men det vil jeg gerne støtte op om.
Gør ligesom nogle af dine konkurrenter, der lader annonceringen være gratis, så man først betaler når man får solgt.
Det er et kæmpe incitament til at prøve det af.
Held og lykke med projektet!
Mvh. Christian
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Hej Nick
Det lyder som et spændende projekt.
Det eneste jeg har er, at der er nogle enkelte grammatiske fejl. F.eks. mangler der et komma et par steder.
Med Venlig Hilsen
Søren Mathias Nielsen
Svar
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Nick
Skrevet
05-03-2014 kl. 18:52
Svar
Hej, tusind tak for jeres svar!
Ang. det med gratis, så er det jo helt gratis at oprette annoncer med alle de bøger man vil, det er så kontakt oplysningerne til sælgeren der koster en lille smule, men ellers er det andet jo gratis.
På den måde håber jeg også der kan komme en masse trafik, i og med at det er gratis at lave annoncer og sælger har derfor ingen risici. Jo flere annoncer der er på siden, jo flere bog søgende kommer der forhåbentlig også = god trafik :)
Svar