Mangler en der kan udvikle en app til både AppStore, android og Windows telefoner. Der er tale om en god forretning, med mulighed for at, tjene store penge. |
Mangler en der kan lave app's
Hej Thomas, kan varmt anbefale min kammerats virksomhed, de kan heltsikkert hjælpe dig :-) Mvh Allan Link til Applikator |
Hej Prøv at kigge på Amino Freelancer. Der kan du nok godt finde nogle, som kan hjælpe. Med Venlig Hilsen Søren Mathias Nielsen |
Hej Thomas Jeg tror muligvis jeg kan hjælpe dig. Jeg har de sidste 2 år brugt meget tid på at lære at programmere multiplatform applikationer til netop iOS, Android og Windows enheder. Jeg havde i forvejen stor erfaring indenfor programmering inden jeg startede, og jeg vil mene at jeg har nok viden til at kunne skabe professionelle løsninger til de langt de fleste behov. Jeg har dog ikke mange referencer jeg kan vise dig, da jeg indtil videre kun har udgivet én app på App Store. Jeg har dog været med i mange andre computer- og teknologirelaterede projekter. Skriv gerne hvis du vil høre mere. |
hey jeg undskylder da meget hvis det er et problem for dig at jeg BUMPER men det er et meget stort projekt for mig og man kan aldrig få for mange forslag og evt. tilbyd |
Hej Thomas Du vil nok få bedre respons, hvis du beskriver opgaven lidt mere i dybden. Er der en Adm app Osv. Samt er det en eller flere partner (et team) du søger, om der er budget max og markedsføringstrategi er vel også på plads. Der mangler en del Information, førend folk vil bruge lidt tid på at kommenterer dit opslag. Hvad er din baggrund og hvad byder du ind med i projektforløbet? |