Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling via Western Union Bank

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er ved at finde nogle emballager fra Kina, og har søgt på Alibaba. Har nu fundet de et par steder der har det jeg søger, og har "requested samples". Firmaerne har vendt tilbage og tilbudt at sende mig vareprøve hvis jeg selv betaler fragten. Dette er helt fint, men der er noget der ens for alle, de ønsker alle betaling via Western Union Bank

Det er ikke store beløb, vi snakker en 35$ så det er til at klare, men vil bare blive ærgerlig over at blive snydt.

Så her mine spørgsmål:

- Kan jeg roligt betale via Western Union Bank, og er der nogen form for sikkerhed, eller er pengene tabt i tilfælde af fup ?

- Er der andre der har brugt Alibaba til at finde producenter og har det været pålideligt nok ?

- Skulle der så være nogen som kender til producenter af "lotion pumper" med målene 28/410 i sort så er jeg interesset i disse :-)

På forhånd tak !

Aksel Rømer 

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:37

betaler du via western union har du ingen sikkerhed og pengene kan let være tabt

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 14
Skrevet kl. 11:41

Gælder det også når jeg laver "Direct to Bank" via Western Union website. Jeg mener, her er det bank til bank overførsel er det ikke lidt mere sikkert ?

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:42

Hej CCDK,

Så vidt jeg ved, så er der ingen sikkerhed, hvis man benytter Western Union. Western Union er ofte blevet brugt i forbindelse med svindelsager - så tag dine forholdsregler! 

På Alibaba er der, som alle andre steder, både ærlige forretningsfolk og svindlere. Så igen, vær kritisk og tag dine forholdsregler.

Held og lykke med det.

Mange hilsner
Mikkel 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 14
Skrevet kl. 11:52

Tak for svar, ja ved at man skal forholde sig kritist men syntes det er meget svært at skelne mellem hvem der er oprigtig og hven der er svindler, da svindlere i dag er blevet ret dygtige til at få det til at se virkelighedstro ud. 

Grund til mine valg af dem som jeg har fundet:

- De har de produkter jeg søger, og virker til at vide lidt om baggrund (Teknik)

- De har en god hjemmeside med gode beskrivelser og billeder (virker oprigtig)

- De har givet nogle fornuftige tilbud som kan nedsætte mine kostpriser betydeligt

Så kan jeg på nogen måde lave overførsler til disse ca. 5 firmaer hvor jeg har en form for garanti ?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:15

CCDK:
Så kan jeg på nogen måde lave overførsler til disse ca. 5 firmaer hvor jeg har en form for garanti ?

Det korte svar : NEJ , ikke hvis du bruger Western Union (eller bankoverførsel for den sags skyld). Betaler du med kreditkort, har du sikkerhed.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 14
Skrevet kl. 12:46

Nu spiller jeg altså helt uviden, så :

Hvis jeg betaler beløbet fra min paypal konto til en bank i Kina, så har jeg

en sikkerhed via paypal ?

Aksel 

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:56

CCDK:

Nu spiller jeg altså helt uviden, så :

Hvis jeg betaler beløbet fra min paypal konto til en bank i Kina, så har jeg

en sikkerhed via paypal ?

Aksel 

Hej Aksel,

PayPal gør meget ud af at forklare, at der er stor sikkerhed for både køber og sælger ved at benytte deres betalingssystem.

Læs om PayPals sikkerhed for både køber og sælger her. 

Mange hilsner
Mikkel 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:01

jeg er usikker her - du betaler via paypal til en bank i kina? Jeg ved ikke hvordan men normalt med paypal betaler du en sælger i kina og har køberbeskyttelse, men hvad mener du med betale via paypal direkte til en bank - kan man det og ha køber beskyttelse - ikke hvad jeg ved

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 14:30

CCDK:
Skulle der så være nogen som kender til producenter af "lotion pumper" med målene 28/410

Jeg kan muligvis hjælpe dig, men hvor mange stk. skal du bruge?   hvordan skal de oplyste mål forstås?  har du evt et billede du kan vise / sende?

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)