Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af filmselskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på amino.
Min ven og jeg har overvejelser om at stifte et filmcrew (filmselskab) for at kunne arbejde med mennesker som brug for videoprojekter.
Vi vil gerne blive registreret men hvordan opnår vi det?
Og hvad vil i anbefalde til reklamation af vores kommende selskab altså gennem nettet (annoncer) eller på papir såsom avis osv.
Tak og hav en god dag.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:28

Reklamation? Det betyder altså, at man som kunde "brokker" sig over et produkt man har modtaget og har intet med markedsføring af gøre. Men som filmselskab, vil I så stå for at lave film eller købe film, promovere dem og sælge dem?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 2. Mar 14
Skrevet kl. 13:36

Lave film.
Jeg mener det med reklamation (som reklame, tak for rettelsen)
Altså hvordan vi får vores navn ud bedst gennem nettet eller i papirform.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:46

Hvis I vil lave film, så er I et produktionsselskab og der har I på ingen måde brug for, at komme ud med jeres navn i aviserne da I vil henvende jer til B2B kunder - nemlig filmselskaberne.

Men jeg synes først og fremmest I skal finde ud af, hvad I gerne vil lave og så prøve at lave en kortfilm, som I kan præsentere for nogen filmselskaber.

Markedsføring har I ingen grund til, at tænke på nu - men I er nødt til at finde ud af, hvordan I vil få det til at fungere, hvad skal jeres mission være osv.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 2. Mar 14
Skrevet kl. 16:25

Yes mange tak for hjælpen!!! 
:) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)