Hey iværksættere og andre ildsjæle! I de sidste halve år har jeg arbejdet på mit hjertebarn Bookpilot.dk og har lagt hundredvis af timer i det (lige før det er tusindvis af timer! :-). Lange nætter og workathons er blevet til et projekt, jeg kan være rigtigt stolt af :D Jeg har gennem tiden lavet rigtig mange webshops, websites og plugins, men dette er det første projekt jeg har bygget fra bunden af. Og jeg må konkludere, at det fandens hardcore at bygge noget fra scratch til et endeligt produkt! Indtil videre har jeg (for det ikke skal være løgn) udelukkende fået positiv feedback og waaauw kommentarer. Men perfekt bliver det aldrig, og derfor har jeg brug for alt den kritik jeg kan få - Selvom jeg ofte siger til mig selv, at nu kan det ikke blive bedre ;). Jeg vil derfor lave en forespørgsel til jer rare Aminoer derude. Hvis I i jeres netværk har restauratører, caféejer og andre i lignende branche, som endnu ikke har et online bookingsystem, så må I meget gerne henvise dem til Bookpilot.dk eller direkte til mig. Jeg vil sætte rigtig stor pris på feedback fra folk i restaurationsbranchen. :) På nuværende tidspunkt har jeg allerede fået nogle få aftaler i hus med bookingsystemet, men om ikke andet, så vil jeg meget gerne gøre det bedre, mere brugervenligt, udvikle nye funktioner og meget mere! :) Og lidt eftertanker Hvis der er stemning for det, så vil jeg meget gerne lave nogle indlæg om processen og hele udviklingsfasen. Jeg ved nemlig at der er mange iværksættere på Amino og Amino Freelancer, der efterspørger websystemer bygget fra bunden eller har en genial idé, som de gerne vil realisere, uden at have 100% forståelse for hvad det egentligt indebærer. Og der tænker jeg, at du kunne være fedt nok at dele min erfaring ud, så andre iværksættere kan være mere forberedt når de skal I gang med deres nyeste projekter :) jwl(a)wingtongroup.com På forhånd tak og ha' en fantastisk start på ugen! Her er et screendump af dashboard :) |
Jeg må sige, at jeg er imponeret! Det er virkelig flot og en super pæn hjemmeside. Det er en nydelse, at være på hjemmesiden og læse om det. Vil du egentlig fortælle, hvad du har kodet selve softwaren i?