Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online bookingsystem til restauranter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey iværksættere og andre ildsjæle! 

I de sidste halve år har jeg arbejdet på mit hjertebarn Bookpilot.dk og har lagt hundredvis af timer i det (lige før det er tusindvis af timer! :-). Lange nætter og workathons er blevet til et projekt, jeg kan være rigtigt stolt af :D Jeg har gennem tiden lavet rigtig mange webshops, websites og plugins, men dette er det første projekt jeg har bygget fra bunden af. Og jeg må konkludere, at det fandens hardcore at bygge noget fra scratch til et endeligt produkt! 

Indtil videre har jeg (for det ikke skal være løgn) udelukkende fået positiv feedback og waaauw kommentarer. Men perfekt bliver det aldrig, og derfor har jeg brug for alt den kritik jeg kan få - Selvom jeg ofte siger til mig selv, at nu kan det ikke blive bedre ;).

Jeg vil derfor lave en forespørgsel til jer rare Aminoer derude. Hvis I i jeres netværk har restauratører, caféejer og andre i lignende branche, som endnu ikke har et online bookingsystem, så må I meget gerne henvise dem til Bookpilot.dk eller direkte til mig. Jeg vil sætte rigtig stor pris på feedback fra folk i restaurationsbranchen. :)

På nuværende tidspunkt har jeg allerede fået nogle få aftaler i hus med bookingsystemet, men om ikke andet, så vil jeg meget gerne gøre det bedre, mere brugervenligt, udvikle nye funktioner og meget mere! :)

Og lidt eftertanker

Hvis der er stemning for det, så vil jeg meget gerne lave nogle indlæg om processen og hele udviklingsfasen. Jeg ved nemlig at der er mange iværksættere på Amino og Amino Freelancer, der efterspørger websystemer bygget fra bunden eller har en genial idé, som de gerne vil realisere, uden at have 100% forståelse for hvad det egentligt indebærer. Og der tænker jeg, at du kunne være fedt nok at dele min erfaring ud, så andre iværksættere kan være mere forberedt når de skal I gang med deres nyeste projekter :)

jwl(a)wingtongroup.com

På forhånd tak og ha' en fantastisk start på ugen! 

Her er et screendump af dashboard :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:20

Jeg må sige, at jeg er imponeret! Det er virkelig flot og en super pæn hjemmeside. Det er en nydelse, at være på hjemmesiden og læse om det. Vil du egentlig fortælle, hvad du har kodet selve softwaren i?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:22

Det ville være rigtig interessant læsning. 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:34

KennM:

Jeg må sige, at jeg er imponeret! Det er virkelig flot og en super pæn hjemmeside. Det er en nydelse, at være på hjemmesiden og læse om det. Vil du egentlig fortælle, hvad du har kodet selve softwaren i?

Hej Kenn
Mange tak! Til selve strukturen er der brugt PHP sammen med MySQL og til UI er der brugt HTML5, CSS3 og Javacript ;)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:35

LarsSpendrup:

Det ville være rigtig interessant læsning. 

Hej Lars

Super! Jeg vil lige afsætte noget tid til at skrive om hele projektet en af dagene :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:41

Hej

Siden er flot rent grafisk, men jeg har alligevel et par fif til dig:

Du skriver at det er et booking system henvendt alt fra restauranter til frisører. Nu er min kone tilfældigvis på udkig efter nyt bookingsystem til sin frisørsalon. For at kunne vælge dit system, så skal det fremgå meget meget mere specifikt hvad fordelene og funktionerne er i hendes tilfælde. Det er ret lige meget hvad systemet kan gøre for en restaurant - hun er jo frisør.

Så opdel evt. siden på sigt med målrettet undersider henvendt til de forskellige brancher.

Herudover så savner jeg at se en demo på en af dine kunders sider. Jeg ved at det vigtigste for min kone, det er den brugeroplevelse som hendes kunder får. For frisør-kunderne skal det være mega brugervenligt og nemt at gå til. Dette er alfa-omega. 

Og så tager du 349,- for noget som hun kan få til 99kr hos konkurrenten: http://www.onlinebooq.dk/Priser.aspx  

Overvej evt. hvordan du kan differentiere din prisstrategi som fx de gør hos http://www.onlinebooq.dk/Priser.aspx 

Held og lykke med den videre udvikling Smile

Mvh

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:42

Den hvide skrift ovenpå restaurant-billedet er lidt svær at læse (på alle siderne). Der skal være større kontrast mellem skriftfarve og baggrund.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:54

@Morten

Tusind tak for konstruktiv kritik! Det var også planen på sigt, at lave nogle undersider som målretter sig forskellige brancher. Lige nu ligger fokusen dog på restauratører, da jeg allerede har et lille netværk i den branche. 

Hvis din kone har lyst, så kan hun oprette en gratis konto og prøve systemet ad på den måde :) Gratis versionen er meget begrænset, men giver dog et indblik i brugeroplevelsen og hvad systemet kan. :)

God idé med prisstrategien. Det er også noget der er på tegnebrættet, da vi på sigt også gerne vil understøtte kroer, hoteller osv. Der er bare blevet brugt utroligt meget tid på at udvikle selve systemet :) 

Endnu engang tak! 

@Hardworker

Hmm.. Jeg tror, at jeg vil gøre baggrunden lidt mørkere :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:14

Hej Jimmy

Godt at høre at du har tænkt over det meste selv :)

Mht. gratis prøve...... det er fint nok, og nok noget der forventes af alle i dag. 14 dages prøve ses næsten overalt. Men prøv at overveje om du kan få folk til at prøve systemet på en eller anden måde en blot at reklamere med at det er gratis. Netop fordi alle tilbyder gratis prøve, så er det ikke noget unikt.

Og som potentiel kunde, så er der hverken tid eller lyst til at sidde og prøve 14 systemer... det bliver maks til 2-3 stykker.

Blot en venlig fodnote :)

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 14:26

Hej Morten

Tak for feedback. Jeg vil lige tage det til eftertanke :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)