Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computer retarderet søger hjlæp..!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med et teknisk problem på min comp. 

alle videoer jeg afspiller i browseren Chrome viser ikke billedet, men afspiller kun lyden, og det omhandler også alle videoer på Amino Tv, og har efterhånden fejlsøgt og div. med mine begrænset computer-evner. 

Hjælpen er kærtkommen. 

Mvh. Jonas Bonde 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:54

Hej Jonas.

Du kan også fortælle os, om det virker i de andre browsere du har på computeren.

En mulighed er at fjerne Chrome og geninstallere den nyeste version. Blot et bud.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:08

Det er både Chrome og Explore den driller i! Kan sagten afspille videoen og høre lyden, men den viser kun sort skærm (intet billed) !!

Har lige opdateret Chrome, og det virker stadigvæk ikke. Virker ikke som om det er browseren der er problemer med, ville den så ikke komme med en fejlmelding og be om at genstarte browseren..? 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:29

Hej

Jeg er ikke IT-ekspert, men måske kan det være din computer, som simpelthen ikke kan vise videoerne pga. grafik eller noget andet. Er det en gammel computer?

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:38

Du har sikkert installeret Flash Player forkert.

Du har garanteret installeret direkte vie browseren.

Unstaller det.

Download selve installationsfilen. Derefter installer Flash via den fil du har hentet.

Genstart computeren.

OBS HUSK !
Hent den som Chrome anbefaler. Det er nemlig ikke den samme som til IE. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)