Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

unge iværksættere, sengetøj, puder, mm - primært børn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er 

En hurtig introduktion til hvem vi er, og hvad vi vil. 

Vi er 3 unge mennesker vil igang med at starte ny virksomhed. Det drejer sig i første omgang om en produktion af sengetøj, primært til småbørn, og senere hen ting som puder, håndklæder mm. Derfor har vi et par spørgsmål som vi håbede nogle herinde ville kunne hjælpe med.

Vi har i sinde at lave en webshop, hvor vi vil starte med at sælge vores lille antal af forskellige produkter, primært til børn. Vi samarbejder med en ung kunstner der laver nogle super fede børnemotiver, som i vores øjne er meget unikke. Vi er helt nye inde for denne branche, men elsker at udforske nye områder og lære af nye processer, derfor har vi en masse ubesvarede spørgsmål, men også troen på at det nok skal lykkedes. Derfor håber nogle kan hjælpe os igang med vores ide. (hvis i er meget inde i branchen og vil hjælpe os håber vi at i har lyst til at sende en pb)

Nogle af vores problemstillinger vil være:

1 - Hvordan er den branche vi bevæger os ind i?

2 - Bør vi satse på vores egen webshop, og markedsfører det hele selv, eller prøve at få det ud til butikker fra start?

3 - Hvad ville i selv foretrække at købe til jeres barn, velvidende om at han/hun skal tilbringe måske 1/2 af sit første år i det - feks: økologisk sengetøj til 500 kr, eller almindeligt sengetøj til 300 kr.? - Går folk overhoved op i om det er økologisk eller ej? hvad siger jeres erfaringer/viden? 

4 - Hvordan kommer man nemmest igang med en sådanne produktion? lande kontra bestilling, kvalitet, mm.

Når vi har fået svar på en masse af vores spørgsmål er vi forhåbelig klar til at færdigøre vores forretningsplan

med venlig hilsen os 3. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 11:17

Hej

Jeg har pyntepuder der skal skydes af i en fart. Pris 8kr ex.moms

Kan sælges videre for 75-100kr.

Mvh

Seref

Tlf: 22995144

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:53

Der er i min optik to måder at tjene penge på: vær den eneste, eller vær den bedste.

Som jeg ser det, skal og vil i gøre noget nyt, medmindre jeres designs er helt unikke, vil det "sikre" nok være det økologiske, det er næsten nyt og hvis brandingen rammer plet, kan i starte en bobbel! Held og lykke!

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:07

Hej i 3!

Jeg kan se i vil til at lave en webshop hvor i vil sælge sengetøj, puder og generelle tekstiler. 

Jeg har en leverandør som jeg er i et tæt samarbejde med og jævnligt besøger i Indien. Jeg kan derved skaffe jer produkterne i en fantastisk kvalitet til en favorabel pris.

Smid en besked hvis det har interesse, så sender jeg jer nogle vareprøver.

Hilsen 

Emil S. Rasmussen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)