Jeg har et problem med at integrere Webpack samt GLS til min nye Magento-shop, er der en venlig sjæl som har tid og overskud til at klare dette (mod betaling selvfølgelig) - Det kunne eventult også være links eller youtube video til opsætning.
Ok - jeg kan desværre ikke hjælpe med engelske specifikationer til de to services.
Men i stedet for at genopfinde den dybe tallerken og få lavet nye fragt moduler fra bunden, hvorfor installerer du så ikke bare nogle af de eksisterende moduler der er på markedet? Opfylder de ikke de krav du har til løsningen?
Jeg er på ingen måde interesseret i at få lavet et nyt modul , Jeg har sendt mine udviklere det fra pacsoft samt gls som jeg har modtaget fra, så de kan få installeret det i min magento shop - men da tingene står på dansk er det lidt svært, derfor min tråd herinde.
Jeg har ingen anelse om hvordan man gør det, selvom folk siger det skulle være lige til :)
Det du med stor sansynlighed har modtaget fra GLS og Post Danmark er nogle tekniske specifikationer der forklarer hvordan deres services hænger sammen. Det er altså ikke kode du kan installere i webshoppen. For at få noget brugbart ud af disse dokumenter skal der kodes et fragtmodul der opfylder specifikationerne. Da der er andre der allerede har gjort denne del før, vil det være spild af tid at sætte dine udviklere til at gøre det samme (medmindre de er ekstremt billige og kan lave et fragtmodul til under 1.000.-).
Derfor vil jeg opfordre dig til at kigge på de moduler der allerede er lavet til GLS og Post Danmark (der findes nogle stykker på markedet, og vores er blot nogle af dem). Modulerne kan installeres i din webshop ved simpelt plug and play - f.eks. via Magento Connect. Herefter skal de blot sættes op (typisk følger der en guide med hvordan dette skal gøres - i vores tilfæde findes der også en engelsk udgave af opsætningsguiden) og herefter er du kørende. Hvis ikke du mener at dine udviklere eller du kan installere modulerne og opsætte dem, er det også muligt at købe hjælp til denne del.
Ovenstående gælder ikke kun fragtmodulerne - der findes også eksisterende moduler til f.eks. betalingsgateways (quickpay, ewire, dibs, etc.).
Ja, det er nemlig det jeg har modtaget - så giver det bedre mening at jeg intet forstår af det ;)'
Jamen jeg har betalt for at de skal integrere det hele, men nu når de fortæller mig at de ikke kun forstå/læse det, tænkte jeg at skrive herinde (eventuelt få noget hjælp)
Jeg kigger lige jeres moduler igennem senere, i så fald kan jeg dig en besked hvis jeg ønsker at købe jeres moduler.