Hej Amino folk! Jeg er en ung fyr på 20 år, der søger en praktikplads i Berlin efter 3.g. Længere nede i indlægget ligger der en jobansøgning på dansk. En tysk kan fremsendes. Jeg er en ung fyr der lige er fyldt 20 år. Jeg Bor i Otterup på Nordfyn og går til dagligt på innovationslinjen på Tietgenhandelsgymnasium i Odense i 3. g. Til dagligt arbejder jeg i Kvickly Otterup hvor jeg er ansat som salgsassistent. Jeg har arbejdet i Kvickly i 5 år og i en mindre periode arbejdet med online telemarketing ved siden af. Efter 3. g vil jeg gerne flytte til Tyskland og arbejde eller tage en uddannelse. Er optaget i PIU sekretariatet Silkeborg der er i gang med at formidle en elevplads til mig i Tyskland. Har Berlin som hovedprioritet men alt er selvfølgelig relevant. PIU kan tilbyde stillinger som handelselev eller kontorassistent. Men alt bliver taget med åbne arme for mit vedkommende. Efter 2 år i Tyskland regner jeg med at læse ha-almen og efterfølgende Cand.merc. Mit mål med mit udlandsophold er, at få styrket mine sprogfærdigheder, få en kæmpe oplevelse og få noget "relevant" erhvervserfaring inden mine studier i Danmark igen. PIU har kun kunne formidle 1 jobsamtale til mig i Berlin i uge 13, da det falder sammen med samtalerne i BoConcept i Tyskland. Jeg valgte så en medicinal virksomhed der hedder Paraxel GmbH frem for BoConcept hvor jeg skal sidde på kontor. Derfor håber jeg kraftigt, at der måske kunne sidde en herinde på Amino der har en virksomhed i Berlin, kender en virksomhed eller kunne formidle noget kontakt i Berlin så jeg kunne komme til en jobsamtale nummer 2 og 3 hvis nu muligheden var der. Alt er relativt for mig. Jeg kan kontaktes på +45 20 64 15 50 eller min mail: Sand0636@tietgen.dk
Som sagt tidligere vil alt blive taget med åbne arme.
Jobansøgning på tysk.
Sander Dahl-Sørensen Ølundgyden 37 5450 Otterup Dänemark
Bewerbung um eine
Ich Heiße Sander Dahl-Sørensen
Ich bin 19 Jahre alt und ledig. Im Sommer 2014 mach ich das Fachabitur von dem Wirtschaftsgymnasium, Tietgen Handelsgymnasium. Nach dem Abitur würde Ich arbeite seit Mai 2009 in einem Supermarkt, der Kvickly heißt. Am Anfang habe ich als Servicemitarbeiter. Gearbeitet, wo ich mit In dem Wirtschaftsgymnasium habe ich In meiner Freizeit gehe ich sehr Ich würde mich sehr freuen, wenn Sie mir Gelegenheit zu einer
Mit freundlichen Grüßen Sander Dahl-Sørensen Lebenslauf
Name: Sander Dahl-Sørensen Adresse: Ølundgyden 37, 5450 Otterup Telefon: 0045 20 64 15 50 E-mail: Geboren: 19. Januar 1994 in Odense Familienstand: Ledig Eltern: Knud Dahl-Sørensen, Sozialpädagoge Joan Dahl-Sørensen, Sozialpädagogin Schulbildung 2000-2011 Volkschule in Otterup 0-10. Klasse 2011-2014 Wirtschaftsgymnasium in Odense
Freizeitarbeit 2008-2009 Maschinenfabrik Polund inOtterup 2009-heute Kvickly Otterup, Supermarkt Sprachen Dänisch (Muttersprache) Deutsch und Englisch (Englisch sehr gut) Hobbys Auf Jagd gehen, Segeln und Fischen.
|
Hjælp til praktikplads i Berlin juli/august 2014 og 1-2 år frem.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)