Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

API til økonomiprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Tech-Supply Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at lave webshop, og vil i den fobindelse gerne have den koblet sammen med et økonomisystem via API for at spare tid.

Nu har jeg ikke så meget forstand på det, så jeg vil meget gerne have noget hjælp til dette. Er det noget man selv kan lave eller skal der en programmør ind over?

Jeg har webshop ved SmartWeb, og det eneste er en boks hvor man kan klikke API-adgang til og fra, så der er jeg lidt på bar bund.

Hvilket økonomisystem kan i anbefale? Dinero er gratis, men tilbyder ikke API-adgang pt. E-conomic koster en rimelig slat, så det vil jeg helst ikke investere i pt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:06

Tech-Supply:
E-conomic koster en rimelig slat

Op til 318 kr pr måned for standard? Det er da en ok pris.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 15:23

Hej

Først ville jeg nok undersøge hvilke økonomisystemers API opkobling der understøttes af SmartWeb. Der er ingen grund til at bruge tid på at undersøge programmer der ikke understøttes. Når det er på plads, må du overveje om den pris produktet har, er acceptabel for dig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:11

Jeg er slet ikke sikker på at der ER andre økonomi-systemer med API end e-conomic? Hvad med Billys Billing evt?

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:08

Hej,

Dette sted på SmartWebs side kan du se hvilke integrationer de har, såfremt du ønsker at fortsætte med deres løsning.

Min anbefaling vil klart være (som mister lidt sin effekt når jeg kommer fra e-conomic :) ) at vælge en løsning der er integreret. Der skal ikke laves meget manuelt før, man selv har brugt et par timer på at lave ekstra vare oprettelser, debitoroprettelser, fakturaer, betalinger. Så bliver den mdl. pris hurtigt, af mindre betydning, alt efter hvad man sætter sin egen pris. Min erfaring med iværksættere er dog, at de altid mangler tid.

(Se gerne videon her om hvordan Smartweb og e-conomic kan snakke sammen)

Mvh

Steffen Ekelund

e-conomic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:20

Vi går igang med hele API delen af Dinero i næste måned og forventer at være klar med en basal integration til de fleste systemer i juli måned.
Om du kan vente så lang tid, må du vurdere :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)