Jeg elsker iværksætteri, og jeg får af og til en god ide (som så mange andre på Amino), men jeg mangler simpelthen nogen at spare med, som gider være med til at udvikle ideerne eller måske få en fælles endnu bedre ide - to (eller flere) hjerner må bestemt være bedre end en. Det vil bare være så meget sjovere, og når nu man skal arbejde i noget, der ligner døgndrift, så ville det være fedt, hvis det også kunne være sjovt samtidigt... I min vennekreds, er der ingen, der gider iværksætteri. Er der nogen, der er friske på at mødes?? Jeg bor i Odense.
Bor godt nok ikke i Odense, men tænker at nogle sikkert kunne være intresseret i om det er inden for bestemte områder du arbejder, altså om de fx har viden/ideer på det område.
Jeg selv er uddannet tolk og translatør i engelsk, og jeg arbejder som underviser. Det vil med andre ord sige, at jeg dækker kommunikationsdelen, Jeg er desuden en god sælger, og så er jeg god i relationen til andre mennesker. Vigtigst af alt ser får jeg ideer, og så ser jeg løsninger frem for problemer. Et mere præcist svar kan jeg vist ikke give :)
For mig er det ikke så vigtigt, hvilke kvalifikationer andre folk med iværksætter har. Det vigtigste for mig er, at folk har vilje, gåpåmod og lysten til det.