Hey Aminos. Jeg har fundet ud af vi skal lave en opgave i tysk om OL vi skal fremlægge i 1 minut imorgen.
Er der nogen herinde som gider hjælpe en gut gratis? Jeg ved godt det er meget at bede om, men jeg gider ikke se OL så hvis nogen enten kan oversætte gratis til Tysk eller fortælle/hjælpe med at finde noget omkring OL optakten.
P.s. det er kun til en i 8.klasse (mig selv) så derfor vil det betyde meget hvis i kan hjælpe hurtigt og gratis :)
eller fortælle/hjælpe med at finde noget omkring OL optakten.
Der er så UENDELIGT meget materiale omkring OL, at det er hurtigere selv lige at læse de artikler igennem og så få skrevet noget, klokken er trods alt kun 10, så du har god tid - Alt andet er hvis kun ren og skær dovenskab.
Tak for indlægget Birte, men ja desværre for sent :(
Det gik vidst ret godt for alle de andre. Jeg fik simpelthen ikke lavet det, da vi skulle fremlægge i 1 minut omkring noget der var sket i OL. Indtil i går har jeg været syg og de andre har arbejdet med det fra tirsdag formiddag uden de svarede mig hvad de havde lavet.
Derfor fik jeg stress på og nåede at finde omkring 5 linjer jeg kunne bruge. Dog uden at oversætte hvilket resulterede sig i ikke at blive fremlagt.
Men igen tak for hjælpen ellers :)
Mvh. Frederik
P.s. det er ikke for at komme med nogle dårlige undskyldninger da jeg i sidste ende godt ved det er min fejl. Kun en orientering ;)