Jeg arbejder som mediekonsulent for en entrprenør-virksomhed og er iværksætter. Jeg har kontor i Hvidovre (København), og har gang i en masse spændene projekter.
INFO Jeg, og min erhvervs-partner søger en skide god programmør som har lyst til at investere en masse tid i et større projekt. Vi er begge iværksættere, har en masse ideer og elsker at tænke stort. Vi er hhv. 21 og 30 år gamle. Vi knokler på alverdens spændende projekter hver eneste dag, og jeg leger normalt programmør når det har med hjemmeside at gøre. Desværre er mine evner for programmering begrænsede, og vi har brug for en virkelig haj! Hvis du mener at det er dig er du meget velkommen til at kontakte mig! Arbejdet er ikke lønnet MEN du vil få en super spændende hverdag og kommer helt tæt på iværksætter livet, og ser hvordan hverdagen er i ledelsen i en større virksomhed forgår. Du får med andre ord en masse uvurderlig erfaring, og selvfølgelig en del af kagen når projektet launcher.
KRAV Det kræver tid, og indlevelse. Du skal ikke være en specifik alder, men du skal brande for programmering og have en god potion erfaring. Desuden kræver det at du bor i København, da vi vil komme til at være en del på kontoret.
HVIS det er noget for dig er du meget velkommen til at kontakte alle døgnets timer på 2684 8168 eller på harring.email@gmail.com
Virker som et rigtigt spændende projekt for alle "skide gode programmeringshajer" der leder efter ubeskrevede projekter at kaste "tid og indlevelse" efter "uden aflønning" :)
Skulle i - mod alt forventning - ikke modtage et hav af ansøgninger, kunne det være i skulle løfte låbet lidt mere for hvad det er i arbejder med. Den gruppe mennesker i efterspørger er lige så eftertragtede som vand i Sahara, så i bliver nok nød til at smide noget mere på bordet.