Jeg arbejder som mediekonsulent for en entrprenør-virksomhed og er iværksætter. Jeg har kontor i Hvidovre (København), og har gang i en masse spændene projekter.
INFO Jeg, og min erhvervs-partner søger en skide god programmør som har lyst til at investere en masse tid i et større projekt. Vi er begge iværksættere, har en masse ideer og elsker at tænke stort. Vi er hhv. 21 og 30 år gamle. Vi knokler på alverdens spændende projekter hver eneste dag, og jeg leger normalt programmør når det har med hjemmeside at gøre. Desværre er mine evner for programmering begrænsede, og vi har brug for en virkelig haj! Hvis du mener at det er dig er du meget velkommen til at kontakte mig! Arbejdet er ikke lønnet MEN du vil få en super spændende hverdag og kommer helt tæt på iværksætter livet, og ser hvordan hverdagen er i ledelsen i en større virksomhed forgår. Du får med andre ord en masse uvurderlig erfaring, og selvfølgelig en del af kagen når projektet launcher.
KRAV Det kræver tid, og indlevelse. Du skal ikke være en specifik alder, men du skal brande for programmering og have en god potion erfaring. Desuden kræver det at du bor i København, da vi vil komme til at være en del på kontoret.
HVIS det er noget for dig er du meget velkommen til at kontakte alle døgnets timer på 2684 8168 eller på harring.email@gmail.com
Virker som et rigtigt spændende projekt for alle "skide gode programmeringshajer" der leder efter ubeskrevede projekter at kaste "tid og indlevelse" efter "uden aflønning" :)
Skulle i - mod alt forventning - ikke modtage et hav af ansøgninger, kunne det være i skulle løfte låbet lidt mere for hvad det er i arbejder med. Den gruppe mennesker i efterspørger er lige så eftertragtede som vand i Sahara, så i bliver nok nød til at smide noget mere på bordet.
Jamen du skrev jo, at du også koder lidt, så du har vel også fået et kort fra ministeriet for innovation og udvikling, hvor du bare vise det i Brugsen og lader dig reg. ved dit teleselskab samt til banken, sådan at du er fri for at betale det de andre kalder udgifter.
Det er jo det bedste ved at være programmør, så kan man altid finde arbejde og staten betale hele gildet i form af dette gratis betalingskort, ja jeg har faktisk aldrig prøvet at ramme loftet, så jeg ved ikke hvor meget vi egentlig kan bruge pr. mdr. på sådan et kort, men det kan andre måske udtale sig om.
Jamen du skrev jo, at du også koder lidt, så du har vel også fået et kort fra ministeriet for innovation og udvikling, hvor du bare vise det i Brugsen og lader dig reg. ved dit teleselskab samt til banken, sådan at du er fri for at betale det de andre kalder udgifter.
Det er jo det bedste ved at være programmør, så kan man altid finde arbejde og staten betale hele gildet i form af dette gratis betalingskort, ja jeg har faktisk aldrig prøvet at ramme loftet, så jeg ved ikke hvor meget vi egentlig kan bruge pr. mdr. på sådan et kort, men det kan andre måske udtale sig om.
Det lyder interessant, det kort vil jeg gerne høre lidt mere om! Hvor får man sådan et?
Ja sarkasme kan flytte blikket lidt over på den anden side, og jeg bruger det gerne når disse opslag kommer, hvor det altid er enten programmør eller den grafiske tryllekunstner, som skal leverer en halv mio som gratis arbejde, og det samtidig med, at der sættes en masse krav til disse folk.
Jeg mangler opslag hvor projektet indeholder krav set fra programmør siden,.
Hvor mange penge er afsat og som allerede ”eksisterer” til markedsføring af projektet. Hvor mange timer vil de andre bruge i projektet og hvad vil de lave, hvad er deres baggrund.
Som programmør er det jo en selvfølgelighed at den første mio. tilfalder programmøren alene, da han / hun jo har båret projektet igennem uden løn og uden mulighed for indtægt ved siden af og først når den er hentet til bankkonto, så skal resten deles.
Det skal jo ses sådan, at mange programmør, hvis de har erfaring og arbejdet freelance, de har som regel en klausul fra 3- 5 år, hvor de har nogle begrænsninger i forhold til hvilke projekter de kan involverer sig i, hvis de skal bibeholde bonus og kundesegment. Derfor skal der jo ikke sættes alle disse krav, da man udelukker en masse andre, som muligvis kan have interesse i dette projekt, men de er jo allerede afskåret fra at byde ind, da de ikke lever op til kravene.