Til løbende arbejde på diverse sites og gerne fremtidigt samarbejde. Der er tale om opsætning og implementering af WP sites, CSS, sikkerhed, back-up mv.
Jeg søger ikke et større bureau, men foretrækker en stabil og mindre virksomhed i område Storkøbenhavn med mulighed for at stikke hovederne sammen måske 1 gang pr. uge i 2-3 timer til at starte med.
Timebetaling efter nærmere aftale.
Kom frisk i PB - alder, køn og mange års erfaring er ikke så vigtigt... bare du har cvr. nr., er stabil og kan overholde en aftale :)
Nu ved jeg ikke om du har haft held med at finde en til at fylde dit behov.
Men du begrænser lidt dine muligheder ved at sætte et krav op om cvr nr.
Idet de fleste (hvis ikke alle) freelancere ikke bruger et cvr nr men blot deres CPR, som du også kan bruge hvis det er i forbindelse med fakturering m.m
CPR? De fleste freelancere jeg kender bruger da CVR nummer.... Du må jo ikke omsætte for mere en 50k, hvis du ikke har CVR
OneLife:
Nu ved jeg ikke om du har haft held med at finde en til at fylde dit behov.
Men du begrænser lidt dine muligheder ved at sætte et krav op om cvr nr.
Idet de fleste (hvis ikke alle) freelancere ikke bruger et cvr nr men blot deres CPR, som du også kan bruge hvis det er i forbindelse med fakturering m.m
Jeg vil meget gerne indgå i et samarbejde. Du kan se mere på min hjemmesidehttp://nikweb.dk Jeg foretrækker personlig kontakt, så skriv gerne på niklas@nikweb.dk
Foreløbig tak for henvendelserne - også dem i min indbakke... dejligt at se!! Amino kan jo stadig :-)
One-Life => Det er pænt af dig at tænke på mig, men jeg mener nu ikke, at jeg begrænser mig selv ved at stille det krav... jeg har fået en hel portion henvendelser og mon ikke der kommer flere! Nu kan der jo være forskellige årsager til, at jeg ønsker cvr. nr.... en af fordelene har ikke så meget med den økonomiske del at gøre, men jeg synes nu det er rart at samarbejde med en person som ved hvad det vil sige, at have en virksomhed med alt hvad dette nu engang indebærer. Desuden mindes jeg heller ikke specifikt at have benyttet betegnelsen "freelancer" i min opstart af tråden, men okay, kært barn har jo mange navne :)
Til alle andre - så modtager jeg stadig gerne tilbud om samarbejde...