Jeg vil gerne skabe denne portal hvor:
Musikere der søger bands, eller bands der søger musiker, vil finde sammen. Her er mulighed for at finde et band til fest eller lignende event Bands og musikere kan promovere deres musik Der sælges og købes instrmenter, gear osv…
Siden er under opbygning og fungere PT som en blog hvor den løbene vil blive opdatere.
Jeg har kigget på meget på konkurrenter og er kommet til den konklusion at det ser rigtigt "tyndt" ud med denne type hjemme side. Der er enkle sider der tilbyder noget af det jeg har en idé om at skabe. Men ingen af dem har den "samlet" pakke.
Det jeg søger er en programmør som skulle få sitet til at køre. (gerne som samarbejdes partner)
Jeg har selv arbejdet lidt med siden, men er kommet til den konklusion jeg har brug for en med viden om websites til at lave videre for mig. http://musikerportalen.dk Dette er siden indtil videre.
Jeg håber nogen kan se potentiale i min idé og hjælpe mig videre på den ene eller anden måde.
Lidt om mig. Jeg er en ung iværksætter på 18år. født, opvokset og bosat på Langeland.
Jeg har igennem hele mit liv gået med en masse idéer men har ikke haft "mulighed" for at komme ud med dem.
Mit korte CV.
Gennemført folkeskolen. Gennemført grundforløbet som elektriker. Nu går jeg på iværksætter kursus og har derfor en god mulighed for at komme ud med en af de rigtig gode idéer.
Min store passion er musik og har dyrket det største delen af mit liv, derfra udspiller min idé sig, da jeg mener der mangler et sådan sted for musikere. |
Samarbejdes partner, med programmør skills søges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)