Første videoguide i en serie hvad syntes i ? (FlexPOS kasseapparat´s MobilePay Guide)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Hej har lige lagt sidste hånd på en lille videoguide, da denne er den første i en serie af guides, søger jeg lidt feedback inden jeg laver flere... Video hastighed , feel osv.. Sppek , hastighed / tydligt nok , er det til at forstå. Mål gruppe, folk der søger info om vores produkt / kunder der allerede benytter produktet... Takker på forhånd for jeres tid / indput ! Video findes her :
VIDEO
/Jacob Ipsen
Svar
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 24. Feb 14
Mads Pedersen
Fra
Kopsoft.dk
Skrevet
24-02-2014 kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
På den sidste side, hvor du viser brugerflowet, er der en generel stavefejl i ekspedient.
Måske du sku' speake den sidste side også, hvor du viser brugerflowet og/eller kombinere det ind i din video, så dine kunder får hele flowet at se.
Håber du kan bruge mine inputs.
Svar
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Hey franholdt Tak for feedback... stavefejl.. ahh bugge den havde jeg misset... de skal s.flg rettes :) tænker du at vise bruger flowet sådan bagfra ekspedienten ? /Jacob
Svar
Tilmeldt 31. Jan 14
White Noize
Skrevet
24-02-2014 kl. 12:40
Svar
Hvad er det der klikkes på fra 00:06 til 00:09 - har set video'en 3 gange og den der savner jeg lidt speak til.
Normalt når jeg ser en guide på facebook forventer jeg at blive "holdt i hånden" hele vejen.
kommer selvfølgelig også an på hvem videoen henvender sig til....
Svar
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Hey White Noize kan godt følge dig, det er lidt skidt at varen der vælges har sort baggrundsfarve(det er en opsætnings fejl) (dem der kender systemet kan nok godt se det men en potentiel nu kunde ville ikke vide hvad de knapper i midten er , og det er selvfølgelige uhensigtsmæssig) det skal nok skæres lidt mere ud... er ikke sikker på at et speek er nok, tror måske jeg laver flowet om, :) Tak ! :) /Jacob Ipsen
Svar
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 24. Feb 14
Mads Pedersen
Fra
Kopsoft.dk
Skrevet
24-02-2014 kl. 12:57
Svar
Ligesom white noize skriver, forventer jeg nok at blive holdt mere i hånden. Men nu henvender du dig selvfølgelige til eksisterende kunder, som nok kender systemet i forvejen.
Nu ved jeg ikke, hvor mange der har lyd på, når de ser en video. Men de der ikke har er måske tabt? Så en mere step guide ville jeg nok foretrække.
1. nu gør du det
2. så gør kunden det
3. osv.
Svar
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
I see your point.... det ville evt kunne give mening at have step by step sub titles... ish... ? /Jacob
Svar
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 24. Feb 14
Mads Pedersen
Fra
Kopsoft.dk
Skrevet
24-02-2014 kl. 13:08
Svar
Ja, så vil man kunne følge med uanset set om man har lyd eller ej.
Svar
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Giver god mening, havde jeg ikke været obs på ! :) er der nogen der har et bud på om det er forlangt , går det i et ordenligt tempo eller ? /Jacob
Svar