Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til ide - online portal for glemte ting..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Fik lige en ide den anden dag, fordi jeg troede jeg havde mistet mine nøgler.. At lave en online portal for glemte/mistede ting og sager (kan være alt muligt), hvorpå man kan udlove dusør eller få dusør efter det er løst - dertil også feedback, bedste 'dusørjægere' osv osv.. Er det noget som har noget på sig og kunne være potentiale i? 

Kom endelig med feedback eller hvis nogen vil 'låne' ideen så go for it. :)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes allerede et register med personlig betjening. Politiet, som er det eneste rigtige indleveringssted og dermed også stedet at henvende sig.

---

Hvis du vil spinde guld på glemte ting og sager, så lav en aftale med DSB om at afhente glemte huer og vanter og sælg dem second hand.

Hvis du da ellers kan finde kunder til så mange tons.Smile 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at hittegods kontoret eksisterer, det var såmænd heller ikke der skoen trykkede :) Nu havde jeg blot en tanke om at person finder en ting, lægger det op på sitet, en anden bruger melder det er vedkommendes, hvor finderen til sidst får point eller noget.

Men det kan da godt være ideen ikke er god nok, det lød blot sådan :-D 

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker også at hvis det er noget der er noget værd (nøgler/ure/osv) så findes det allerede..

- og hvis det ikke er noget værd, well... :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)