Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjern sidenavn fra sidetitler i Google? (Joomla)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lige nu indgår vores sidenavn i alle sidetitler i Google. Se fx:

Men i vores Joomla admin-modul er dette slået fra:

Nogen der har forslag til hvordan man kan få fjernet sidenavnet fra sitetitlerne? Eller nogen der ved hvorfor SEO-indstillingerne i Joomla ikke virker.

På forhånd tak.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kunne tyde på, at der noget i backend er ikke er korrekt opsat.

Bruger du evt. en SEF-udvidelse som f.eks. JoomSEF eller sh40SEF?

Jeg tager gerne et kig på det. Du er velkommen til at sende mig en PM eller en mail til michael@joomlakonsulenten.dk.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om du for nyligt har ændret, om sidetitler skal vises eller om du har fået hjælp fra Joomlakonsulenten, men hvis du går ind på siden for tomatsuppen, så er titlen nu blot "Sund Tomatsuppe - Måske Verdens Bedste Tomatsuppe", uden webstedsnavnet. Så måske det nærmere kunne tyde på, at du for nyligt har ændret dette eller at Google endnu ikke har re-indekseret din side efter du lavede ændringen.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomlakonsulenten.dk:

Det kunne tyde på, at der noget i backend er ikke er korrekt opsat.

Bruger du evt. en SEF-udvidelse som f.eks. JoomSEF eller sh40SEF?

Tak for svar og input.

Nej jeg bruger ikke en udvidelse, bare Joomla's standard opsætning. Er helt enig i at noget ikke er opsat korrekt, men vi kan simpelthen ikke spotte hvad det er!

Casper Tofte:

Nu ved jeg ikke om du for nyligt har ændret, om sidetitler skal vises eller om du har fået hjælp fra Joomlakonsulenten, men hvis du går ind på siden for tomatsuppen, så er titlen nu blot "Sund Tomatsuppe - Måske Verdens Bedste Tomatsuppe", uden webstedsnavnet. Så måske det nærmere kunne tyde på, at du for nyligt har ændret dette eller at Google endnu ikke har re-indekseret din side efter du lavede ændringen.

Vi har ikke lavet ændringer i opsætningen den sidste måned, og Google indekserer vores side dagligt - så det kan næsten ikke være det. Og ja, det mærkelige er, at sidetitlen på ovenstående eksempel blot "Sund Tomatsuppe - Måske Verdens Bedste Tomatsuppe", både når man manuelt besøger siden samt når vi tester den via Webmaster Tools.
Mystisk! :/

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit tilbud om at tage et kig på indstillingerne står stadig ved magt.

Du skal bare sige til og så kigger jeg indenfor helt uforpligtende.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser lige med her, jeg har lidt det samme problem bare i wordpress og jeg bruger yoast wp seo 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AdXpert

Slå "Tilføjer suffiks til URL" fra.

Der kunne den godt hænge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)