Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Rabatklub - hvad kunne i tænke jer?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Accountman har også nogle ideer tilbudspakker til Aminoer.

Jeg vil dog gerne se hvad betingelserne er fra Aminos side.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Niels Ryding Olsson:
Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i godt kunne tænke jer at betale mindre for. Hvilke ting kunne være interessante for jer at få rabat på i jeres virksomhed? Kunne vi lave rabatklubben om så den bliver bedre/sjovere/mere relevant for jer at bruge?

Hej Niels,

Hvad med en samkøbsordning eller hvad man nu kalder det, hvor I eksempelvis finder en high-end alt-i-en printer eller komplet kontor setup med stol og bord. Jo flere vi så er om at købe, des billigere bliver det.

Da vi er mange små / mellemstore virksomheder herinde, kunne det være godt indenfor mange områder.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:01

Daniel Ejsing:

Seedlab Seedbank vil gerne tilbyde 10% rabat til alle på amino, plusser som ikke plusser vis man må det ?

Rabatkode: Amino10

Vi har altid ekstra tilbud kørende og de kan findes her : http://seedlab.dk/tilbud-og-konkurrencer 

Hej Daniel

Hvis du er interesseret i at lave et tilbud i rabatklubben til PLUS medlemmerne, så kan du skrive til mig på nro@amino.dk så kan vi finde ud af det. Alternativt kan du oprette tilbuddet i forummet her: http://www.amino.dk/forums/19.aspx, du kan desværre ikke oprette det her Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 12:04

Hej Mette

Du er også meget velkommen til at skrive på nro@amino.dk så kan vi se om vi kan finde ud af noget Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Nitz:

Hej Niels,

Hvad med en samkøbsordning eller hvad man nu kalder det, hvor I eksempelvis finder en high-end alt-i-en printer eller komplet kontor setup med stol og bord. Jo flere vi så er om at købe, des billigere bliver det.

Da vi er mange små / mellemstore virksomheder herinde, kunne det være godt indenfor mange områder.

Hej Tommy

Det er et godt forslag, det vil jeg se på om kan lade sig gøre Smile

Det kunne jo eventuelt foregå ved at man først lavede en afstemning mellem forskellige produkter, det produkt flest gerne vil købe kunne man så finde til en god pris ved at lave et puljekøb ligesom du foreslår.

Jeg vil kigge på det Big Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 12:27

SWcotspain:

Accountman har også nogle ideer tilbudspakker til Aminoer.

Jeg vil dog gerne se hvad betingelserne er fra Aminos side.

Hej Stig

Du er også meget velkommen til at kontakte mig på nro@amino.dk.

Så kan vi snakke om jeres forslag.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 12:31

Daniel Ejsing:

Seedlab Seedbank vil gerne tilbyde 10% rabat til alle på amino, plusser som ikke plusser vis man må det ?

Vi har altid ekstra tilbud kørende og de kan findes her : http://seedlab.dk/tilbud-og-konkurrencer 

Haha jeg havde slet ikke set hvad produktet var. Du bør måske overveje om det er det rigtige segment du har fat i herinde? Big Smile

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:48

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 13:35

Niels Ryding Olsson:
Haha jeg havde slet ikke set hvad produktet var. Du bør måske overveje om det er det rigtige segment du har fat i herinde? Big Smile

Kunderne er skam også her, de er alle steder ! I alle samfundslag, måske en meget tæt på dig, man ved aldrig. Det er jo ikke noget de fleste råber op om, de hygger sig, med en rigtig fed hobby ! 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 15:04

Daniel Ejsing:
Kunderne er skam også her, de er alle steder ! I alle samfundslag, måske en meget tæt på dig, man ved aldrig. Det er jo ikke noget de fleste råber op om, de hygger sig, med en rigtig fed hobby ! 

Det er jeg slet ikke i tvivl om, jeg mente nu bare at de tilbud vi har i rabatklubben gerne skal være på noget som man som iværksætter kan bruge i sammenhæng med sin virksomhed, og med mindre man har en gro-virksomhed (hvilket er ulovligt i Danmark), ville dit produkt næppe være interessant for iværksætterne herinde Smile

Dermed ikke sagt at der ikke kunne være nogle der var interesseret i dit produkt, det hører nok bare ikke til i rabatklubben Smile

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)