Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop (wordpress og woocommerce) - hvad gør man ved payment gateway?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg skal via mit nystartet firma sælge en håndfuld produkter (t-shirts). Er nybegynder i forhold til e-salg og har læst en del på nettet i de sidste dage, men er stadig forvirret. Derfor søger jeg svar herinde. Jeg har en wordpress løsning og satser på at bruge woocommerce, som jeg sidder og leger med. Så vidt jeg forstår, så mangler jeg nu en "payment gateway" så mine kunder kan betale med Dankort og Visa. Er det rigtigt forstået? I så fald, hvad kan I anbefale af løsninger (er interesseret i den billigste)? Og er der andet jeg skal være opmærksom på inden jeg er klar i forhold til betaling? På forhånd tak!

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 13:02

Jeg bruger wordpress med woocommerce - jeg bruger paypal
Paypal var det billigste for mig, da der er ingen oprettelse dog er deres gebyr lidt dyrere. Jeg vil anbefale at starte med paypal.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 13:04

Hej Lucas

Det lyder interessant, god vind i ryggen til dig med din nye bedrift.

Ja det er korrekt du skal have en, betalingsgateway til din webshop løsning.

Hvis du tænker at drive din webshop på "hoppy plan" i opstartsfasen, vil jeg klart anbefale dig at bruge F.eks. PayPal, Mobilepay eller nogle af de "gratis løsninger" hvor du kun betaler en mindre % af salgsbeløbet.

Dette kan være en fordel hvis du ikke har mange ordre i din webshop.

Hvis du har mange ordre vil jeg derimod anbefale dig, at finde en betalingsgateway f.eks. ePay, Quickpay eller en tilsvarende.
Dog vil dette også kræve en tilhørende indløsningsaftale til din virksomhed, denne får du igennem NETS og det koster nogle abo. priser ligesom din betalingsgateway som regel vil gøre.

Håber det hjalp dig lidt på vej, ellers kan du altid skrive til mig så du kan få lidt råd på vejen.

Med venlig hilsen

Jesper

DevsSolution

Vi udfører Søgemaskineoptimering så du kommer til tops på Google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)