Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende virksomhed søges til hovedopgave på multimediedesign uddannelse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense NV
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg studerer multimediedesign på Erhvervsakademiet Lillebælt i Odense og er p.t. på mit 4. og sidste semester. Min gruppe og jeg søger i forbindelse med vores hovedopgave en spændende virksomhed, som vi kan tage udgangspunkt i. 

Hovedopgaven går på at løse et problem for en virksomhed. Dette er tanker omkring, hvad vi ønsker at inddrage i løsningen af problemet, men skal selvfølgelig tilpasses den enkelte virksomhed:

-       Research af virksomhed, branche og målgruppe. Evt. uddeling af spørgeskemaer.

-       Markedsføring, hvor der udvikles en kampagnestrategi.

-       Udvikling af en visuel identitet, hvis virksomheden er ny eller den eksisterende visuelle identitet ikke er stærk nok eller ikke rammer målgruppen.

-       Udvikling af hjemmeside/prototype i Wordpress. Evt. også en mobilside og søgemaskineoptimering.

Krav til dig som virksomhed:

Vi har ikke de store krav til dig som virksomhed og hvilken branche du er i. Ikke desto mindre søger vi en spændende virksomhed, der har produkter på markedet og dertilhørende kunder. Herudover søger vi en virksomhed som har tid til møder og feedback med os. Du bør være opmærksom på at formålet med dette projekt ikke er at få et færdig produkt i hænderne, men at få udviklet nogle idéer, prototyper og markedsføringstiltag som kan biddrage til øget vækst i din virksomhed. Vores projekt bør altså betragtes som et udkast, som du kan vælge at benytte dig af eller lade være.

Det er et kæmpe plus hvis din virksomhed ligger i Odense

Mit portfolio: www.jacobsorensen.dk

Du kan kontakte mig på
Mail: Jacob_932@msn.com

Tlf: 27 63 41 47

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)