Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produkt import + automatisk videre sendelse af ordre i Magento

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Fra  SINSIN Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en der har styr på at implementere produkt import, samt opdatere lager antal og derefter videre sende alle ordre til min dropshipping leverandør.

Min leverandør har alle filer og opdateringer samt en key, der bruges til at sende ordre videre til dem fra min shop. Men de stiller nogle krav, som SSH adgang og 2gb Ram, samt 3gb plads. Samt at jeg lige nu har oprettet en del produkter nu, og der står i deres manual at der ikke må være andre produkter i shoppen. Kan jeg i dette tilfælde bare slette alle produkterne eller skal der startes forfra?

Håber at der er en der har erfaring med dette, og som kan komme med en ca. pris på opgaven, og hvad det kræver af server, og hvor man kan finde disse muligheder uden det koster en bundegård ;-)

/Lars

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 15:50

sinsin:

Hej,

Jeg søger en der har styr på at implementere produkt import, samt opdatere lager antal og derefter videre sende alle ordre til min dropshipping leverandør.

Min leverandør har alle filer og opdateringer samt en key, der bruges til at sende ordre videre til dem fra min shop. Men de stiller nogle krav, som SSH adgang og 2gb Ram, samt 3gb plads. Samt at jeg lige nu har oprettet en del produkter nu, og der står i deres manual at der ikke må være andre produkter i shoppen. Kan jeg i dette tilfælde bare slette alle produkterne eller skal der startes forfra?

Håber at der er en der har erfaring med dette, og som kan komme med en ca. pris på opgaven, og hvad det kræver af server, og hvor man kan finde disse muligheder uden det koster en bundegård ;-)

/Lars

Definer bondegård ? :-)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Fra  SINSIN Skrevet kl. 16:09

Har ikke den store ide om hvad sådan noget kan løbe op i.

Men vil ikke bruge mange tusinde kr. på det. 

Vi kan evt. tage en snak, og jeg kan fremvise jer på mail, den manual der er lavet fra leverandøren, det kan være det hjælper jer til at komme nærmere en pris, og alt efter hvad prisen ender med, kan det godt ende med at det skal laves til en shop mere.

/Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)