Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til optimal indstilling af Google Adwords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har forsøgt at kaste en pæn sum penge 120 kr/dag i google adwords. Alligevel synes vi ikke, "det batter"............i alt fald ligger vi ikke så højt i søgningerne som vi gerne ville. Sandsynligvis fordi vi ikke har været grundige nok  - eller interesserde nok?! - i CPC, CTR, optimale søgeord, geografi mv.........

Er der nogen her der kender nogen - eller selv kan - rådgive os [semi]-professionelt om hvordan vi skruer den bedste kampagne sammen. Hvad der vil være et godt budget, hvordan pengene skal fordeles osv?

Vi tænker at vedkommende kan logge ind på vores kampagne og lave de nødvendige undersøgelser for os - hvilket vi naturligvis vil betale en timepris for

Håber at nogen kan hjælpe - direkte eller indirekte!

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:12

Prøv at tag en snak med: http://www.themilk.net 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:18
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:49

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men blot fortælle at vi også er meget interesseret i at begynde med en Google adwords kampagne.

Helst så hurtigt som muligt !

Derfor må alle virksomheder der kunne være interesseret i denne opgave meget gerne kontakte mig på info@trendlovers.dk

På forhånd tak.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 10:21

Jeg anser mig selv for at være lidt af en haj til adwords - og har da også taget et "bevis" for det - og kan derfor kalde mig for Googe adwords qualified professional

Jeg er også god til søgemaskineoptimerimg :)

I skal være velkomne til at kontakte mig ... 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)