Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man sin online strategi?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er af mange blevet opfordret til at skifte online strategi og prøv at "brande" min virksomhed anderledes, men hvordan gør man det?

Jeg har jo allerede en masse undersider med ydelser osv. og nu virker det som om jeg skal starte helt forfra og lave et "brand" for min virksomhed, som fungerer bedre.

Skal jeg så droppe alle mine nuværende undersider, som er indekseret af google eller skal jeg starte med at lave min forside om, (design og præsentation) og så derefter lave mine ydelser om eller evnetuelt lade dem ligge, men bruge de nye til mit nye "brand"?

Jeg kan en masse HTML, HTML5, CSS, CSS3 og PHP med MySQL database. Jeg kan også grundlæggende teknisk SEO og fungere som konsulent for virksomheder, der ikke har ansat en fast webmaster, men hvordan kommer jeg ud med det, så det trækker kunder til?

Jeg skal på en måde tydeliggøre hvad det er kunderne får, når de hyrer mig, men jeg synes det er svært, da jeg af flere Amino brugere har fået at vide at der ikke er mange virksomheder idag, der hyrer en webudvikler kun til udvikling af et enkelt plugin eller rettelse af kode og/eller indhold.

Så hjælp mig meget gerne med at komme på ret køl og starte forfra med at finde de "rigtige" kunder... Dem der gerne vil have hjælp til det jeg kan!

Venlig hilsen Jens Andersen - www.jawe3.dk (min nuværende hjemmeside)

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens..

Det lyder som en god ide at skifte markedsføringsstrategi. Umiddelbart ville jeg tro at en kombination af Content marketing og Social media marketing vil kunne hjælpe din type forretning. I praksis betyder at du skal dele kvalitetsindhold, helst med basis i din faglige viden. Det kan være blogs der hjælper og inspirere andre med faglige ting på dit område, instruktionsvideoer, artikler osv. Gode råd og artikler på andre sider(kunne f.eks være amino), og husk selvfølgelig altid at folk skal kunne dele det på sociale medier. Vær kreativ og brug din din firma facebookside på en konstruktiv måde.

Håber det kunne give lidt inspiration.

Venlig hilsen  

Mads Brøndholt
brondholt.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)