Drømmer du om dit eget, og har du lyst til at arbejde videre med et eksisterende, velfungerende og overskudsgivende lokalt printmedie?
Mine forventninger til ”den rigtige”: - Du har kompetencer inden for trykte medier - Du har lyst og evner til at arbejde både med drift og udvikling - Du har lyst og evner til at arbejde både med kundekontakt og produktion - Du trives med selv at ”trykke dine penge” - Du er villig til at investere arbejdskraft og penge - Du tør arbejde sammen med og udfordre stifteren - Du vil bruge et antal dage hver måned i området mellem Holstebro og Thisted - Du har i forvejen andre opgaver, der fylder resten af din tid - Du mener selv, at du er for sej til det, du kan - Vi har god kemi Jeg tilbyder: - 50/50 partnerskab - Fuld indsigt i økonomi - Ordnede forhold med alle aftaler på skrift - Lige nu laver jeg selv alt, så vi fordeler opgaverne efter lyst og evner - Mulighed for at indgå i flere andre projekter, hvis vi begge er enige om det Om bladet: Udkommer månedligt i 12.000 husstandsomdelte eksemplarer. Er meget populært hos målgruppen. Finansieres udelukkende ved annoncer. God, fast annoncørskare haves. Altid mindst 50% redaktionelt stof. Trykkes i rotation. Vi skal i gang med en elektronisk strategi. Det tager p.t. én mand én uge at producere ét nummer. Jeg vil have en partner af flere grunde: - Jeg vil aflastes og have bedre tid til andre projekter - Jeg vil have kvalificeret og engageret faglig sparring - Jeg vil løfte kvaliteten ud over mine egne evner - Jeg vil udvide forretningsområdet på flere måder Send en mail til kjer@kjers.com eller ring på 28 14 84 03. Måske skal du lige google mig først, så du ved, lidt om hvordan jeg er skruet sammen... Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer |
Partnerskab tilbydes – lokalt, jysk blad
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)