Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på CoolSlips.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv givet en del feedback til diverse Amino brugere - Men nu kunne jeg godt bruge noget feedback tilbage, da man nemt kan se sig blind på ens eget site.

Vi har fået lavet et nyt design til www.CoolSlips.dk - Og kunne i den forbindelse godt bruge lidt feedback på, hvad der er godt, og ikke mindst skidt på webshoppen.

Hvad fungerer godt på siden?

Hvad fungerer knapt så godt?

Føler I jer trygge når I kommer ind på siden?

Og føler I jer fristet til at købe?

Er siden nem at navigerer rundt på eller går I, i stå?

Synes I der mangler noget information?

Det er bare nogle af de spørgsmål som I kan svare på. Men skyd løs, kun sådan kan vi gøre sitet endnu bedre !

Som tak for hjælpen, så vil vi gerne give 20% rabat til dem som kommer med noget feedback til os.

www.CoolSlips.dk

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

- Jeg synes at den hvide skrift ser lidt "grynet" ud i headeren.
- Jeg ville have lagt "velkommen til coolslips" ind i en fane for sig selv. Det ser meget underligt ud, at den ligger i bunden af siden
- Nogle af butterfly fanerne kan jeg ikke åbne (ved ikke om de er lavet) 

Bare lige hvad jeg synes, ellers ser det godt ud. 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 00:04

Menuerne burde virke - Hvilken browser og OS bruger du? Og hvilken version har du af browseren? Det vil gøre det lidt nemmere at fejlfinde.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 00:10

Bruger chrome (den nyeste version tror jeg)
Nogle gange virker nogen af dem, andre gange virker ingen af dem i butterflymenuen

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 00:15

Hej Marc

Cool side du har. Her er mine kommentarer:

• Det er unødvendigt at have "Velkommen til...." i bunden af hver side.
  • På nogle af produkt siderne skal man scrolle ned for at finde pris og "Læg i kurv". Du kunne evt. flytte dem op under produkt-titlen.
  • Teksten på din blog er ikke så nem at læse. Både pga de lange linjer og den lille kontrast mellem baggrund og tekst. 
  • Forøg kontrast på link i tekst under produkt beskrivelse.
Håber du kan bruge det. Held og lykke med din shop.
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:15

Her er 5 hurtige :-)

- Produktsiden mangler lidt. Fx er der meget luft under billede, relaterede produkter er der ikke, flere billeder
- Siden er lidt langsom
- Måske mere tydeligt at produkt er lagt i kurv. Fx pop up osv.
- Kan ikke trykke på hele kurven(mere tydeligt)
- Ved Gomage Checkout fjern top elementer og andet som forvirrer

Ellers rigtig god side :-) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 00:19

Nikolaj Nielsen:
Bruger chrome (den nyeste version tror jeg)
Nogle gange virker nogen af dem, andre gange virker ingen af dem i butterflymenuen

Det lyder meget mærkeligt, at de virker nogen gange? Hvilken OS bruger du? Windows? Linux eller andet?

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:39

Et hurtigt kig, og jeg finder et meget stort problem. Følgende tekst går igen
på alle sider - og det er altså en MEGET langt tekst, som kan give enorme problemer. 

"

VELKOMMEN TIL WWW.COOLSLIPS.DK

I maj 2012 startede vi vores webshop op, CoolSlips.dk, hvor vi sælger billige slips, butterfly, seler og slipsenåle. Vi vil hele tiden udvide vores sortiment med nogle accessories som giver det sidste pift til din påklædning, hvis du skal i byen, fødselsdag, gallafest eller en anden festlig lejlighed.

[..]

"

Og forresten:

Super lækkert design! Mega brugervenligt! Har du selv designet shoppen :-)? Fanme sweet!

Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:41

Jeg synes at det er en ret gennemført webshop, og der er kun et par ting der irriterer.

Den ene er, at "Velkommen til..." teksten er så lang og står på hver side. Når jeg ser en lang tekst med småt/diskret farve, tænker jeg automatisk at det er forbehold, noget jeg skal være opmærksom på, nærmest en advarsel.

Det andet der irriterer er, at menuen ikke virker på min iPhone. Jeg handler ca. 90% af mine online køb på min iPhone. Siden er iøvrigt ikke responsive, og tilpasser sig ikke til mobile enheder.

Men ellers ret god webshop, og blev da næsten fristet af guld slipset :-)

Mvh Carsten

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:36

Hej Marc,

Jeg lagde mærke at jeres momsberegner i checkout ikke passer. 199 kr. for et slips og så 19 kroner rabat, og så 19 kroner i fragt. Det giver total på 199 kr. Men momsen beregnes af 218 kr. (uden de 19 kr. rabat).

Og så er det super ærgerligt, at jeres c2a er så langt under fold i checkout. Hvorfor ikke sætte punkt 3 under punkt 2, og så rykke ordreoversigt op til højre så c2a kommer op over fold?

Og så kald "rabat koder" for "værdikode" eller "værdikupon" eller lignende igen for at øge konverteringsraten. Ser folk at man kan indtaste en rabatkode, kan mange finde på at smutte ud i google for at lede efter sådan en fordi man så ikke vil 'snydes' og betale fuld pris. 

Jeg ville også arbejde lidt kraftigt med indkøbsposen. Det er ærgerligt, det bare er standard magento indkøbskurv, som på ingen måde matcher jeres design.

Super lækker side ellers, det må jeg sige! :)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)