Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere bruger på siden? - hvordan er det muligt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesper:
Tænker du lidt på evt giv en lille beskrivelse omkring at have en bruger på siden og hvad man tilbyder? osv en video som forklarning?

På en måde. Nogle 'gider' måske ikke oprette en bruger, uden at vide en smule om hvad de får ud af det. Giv dem nogle smagsprøver, så de får større lyst til at oprette en brugerkonto.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S. Nielsen:

jesper:
Tænker du lidt på evt giv en lille beskrivelse omkring at have en bruger på siden og hvad man tilbyder? osv en video som forklarning?

På en måde. Nogle 'gider' måske ikke oprette en bruger, uden at vide en smule om hvad de får ud af det. Giv dem nogle smagsprøver, så de får større lyst til at oprette en brugerkonto.

Så f.eks. hvis en besøgene svar på et spørgsmål 10 gang og har skrevet og tilføj nogle billeder til siden så vil du mene at det kunne evt give meget godt omkring ?, så kan/hun kun svar 10 gang og der efter hvis de vil prøve mere skal de oprette en bruger på siden eller hvad tænker du ??

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Imens jeg læste dine tekster, tænkte jeg - hvor ordblinde-venligt er det her?

Dine sætninger er lange og kunne måske med fordel trimmes af en, der er dygtig til tekster. På den måde kunne din gode ide' måske blive mere populær.

Jeg tror desuden at de råd, du har fået mht. at forære noget væk er gode. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesper:
så kan/hun kun svar 10 gang og der efter hvis de vil prøve mere skal de oprette en bruger på siden eller hvad tænker du ??

Nemlig!

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du overhovdet den lyd-fil som kunne blive afspillet??

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S. Nielsen:

jesper:
så kan/hun kun svar 10 gang og der efter hvis de vil prøve mere skal de oprette en bruger på siden eller hvad tænker du ??

Nemlig!

Det er helt klart nu jeg vil kom frem med til at give de besøgene muligheden for at test opgave osv før de opretter sig på siden ;) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg gennemgik hele din side positivt - dvs - alt det jeg kunne, uden at oprette en bruger. 

Du spurgte hvordan du kunne få flere brugere, og det havde jeg i tankerne imens jeg besøgte siden. 

Teksterne har samme længde og formulering uanset om de bliver læst op eller man læser dem selv.

jeg tror stadig at du kunne gavne brugetallet ved at få en tekst-klog til at trimme teksterne.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)