Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere bruger på siden? - hvordan er det muligt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige nu har bruger antalet stået meget stille de sidst par dage, men besøgstal er gået meget fint, det ligger mellem 10-35 ca, Hvordan kan jeg få flere bruger til siden?

Nogle som har ideer til siden? til hvordan jeg bedste muligt kan få den frem på både på google, at flere bruger kommer ind på siden og at brugerne kommer næsten hele tiden på siden hvis det er muligt?

- Hvad kan jeg gøre bedre på SEO område?, kun evt gøre at jeg kom højere op af google,

- Hvilke område synes du jeg skulle kig på for at flere bruger på siden?

- Hvad med facebook, google+ ?

- er der måske noget jeg skulle tilføj til siden? som kunne gøre at jeg fik flere bruger på siden?

Velkommen til Ordblinde / Dysleksi - Hjælp til dig som ordblind

Håber du kan hjælpe mig ?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at sige hvilken side der er tale om :) (Rettelse, det havde du så fået gjort :p )

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeaa ;) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo evt. give nogle prøver på opgaverne, uden at folk skal oprette en bruger først. 

Eller hvad med at kontakte http://www.ordblindeforeningen.dk/ - hvis det er godt det du har lavet, vil de måske skrive om det på deres side og evt. give dig et link.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S. Nielsen:

Du kunne jo evt. give nogle prøver på opgaverne, uden at folk skal oprette en bruger først. 

Eller hvad med at kontakte http://www.ordblindeforeningen.dk/ - hvis det er godt det du har lavet, vil de måske skrive om det på deres side og evt. give dig et link.

Det sige lige siges at Ordblinde foreningen skal til et møde snart og der vil de tale omkring ordklar.dk

Hvad tænker du sådan helt omkring "Du kunne jo evt. give nogle prøver på opgaverne, uden at folk skal oprette en bruger først. "

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesper:
Hvad tænker du sådan helt omkring "Du kunne jo evt. give nogle prøver på opgaverne, uden at folk skal oprette en bruger først.

Du har 282 opgaver på siden. Så kan du vel godt lade folk lave f.eks. 10 af dem, uden at de har en brugerkonto?

Det kunne jo evt. skærpe lysten til at oprette en bruger, for at kunne se resten.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du lidt på evt giv en lille beskrivelse omkring at have en bruger på siden og hvad man tilbyder? osv en video som forklarning?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S. Nielsen:

jesper:
Hvad tænker du sådan helt omkring "Du kunne jo evt. give nogle prøver på opgaverne, uden at folk skal oprette en bruger først.

Du har 282 opgaver på siden. Så kan du vel godt lade folk lave f.eks. 10 af dem, uden at de har en brugerkonto?

Det kunne jo evt. skærpe lysten til at oprette en bruger, for at kunne se resten.

Det kun evt godt være mulighed, men kan jeg evt ikke også lave en video omkring det i stedet for? altså tænker bare på at lave en lille video omkring indholdet på siden? eller hvad?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne godt være en mulighed :) 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)