Kan det virkelig passe.. Den havde jeg ikke set komme.. jeg troede at det gik rigtig rigtig godt for jer. men selvfølgelig hvis jeres grossistvirksomhed går endnu bedre og det bedre kan betale sig at sælge fra.. så havde jeg nok også gjordt det..
Kan det virkelig passe.. Den havde jeg ikke set komme.. jeg troede at det gik rigtig rigtig godt for jer. men selvfølgelig hvis jeres grossist virksomhed går endnu bedre og det bedre kan betale sig at sælge fra.. så havde jeg nok også gjordt det..
Held og lykke med salget
Troede nu også at det var en guldgrube for jer! Men held og lykke med salget, helt sikkert et spændende site!
Det de færreste der er blevet rig på en E-butik. Når jeg sidder og tjekker regnskaber må jeg sige at det ser meget meget skidt ud rundt omkring. Det lykkedes heller ikke for os.
Vi er stolte af det vi har fået op og stå - men vi må erkende at hvis det skal blive en sund forretning så skal der eksperter til. Der kan fokuserer på denne forretning og ikke andet. OutletGURU har kun være 5-10% af min tid i forhold til de andre ting vi laver. Samtidig er det ikke lykkes mig at finde nogle medarbejdere der har været dygtige nok.
Det er bare pisse ærgeligt....men jeg er 100% sikker på at med den rigtige mand så kommer indtjeningen. Butikken kører rundt men den giver ikke overskud....men heller ikke underskud længere.
Jeg tror stadig 200% på konceptet. Vi kan se det virker. det er også derfor jeg tilbyder hjælp til finansering af varelageret, hvis det bliver aktuelt for en ny ejer.
yes...det var bl.a. andet én naf de mange fejl jeg har begået:) og nej jeg har ikke målt på dem. Det troede jeg jeg havde folk til. Jeg har brugt rigtig mange penge på forkert markedsføring. Vel ca. 200k